اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

برهم زدن وحدت هدف دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: برهم زدن وحدت میان شیعه و سنی یکی از اهدافی است که همیشه دشمن برای رسیدن به آن در حال تلاش است.

برهم زدن وحدت هدف دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار داشت: برهم زدن وحدت میان شیعه و سنی از اهداف عالیه‌ای است که در 300 سال گذشته مورد نظر دشمنان بوده است و در این باره برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: دشمن برای برهم زدن این وحدت تلاش زیادی کرده است و در این باره برنامه‌ریزی خاصی تدوین شده است

سلیمانی با اشاره به اینکه باید بر مشترکات موجود تکیه کرد، خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا مشترکات موجود بین شیعه و سنی مطرح شود و تاکید بر برخی نقاط اختلاف تنها آب به آسیاب دشمن ریختن است.

وی با اشاره به اینکه باید دشمن را در این باره ناامید کرد، افزود: دشمن بر این فعالیت‌ها چشم امید دارد و به این دلیل باید کوشید تا در این باره بسیار هوشمندانه عمل کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر خاطر نشان کرد: از بنی‌امیه و بنی‌عباس تلاش شده است تا بین شیعه و سنی تفرقه باشد تا برخی از این آب گل‌آلود بتوانند ماهی‌هایی به سود خود بگیرند.

وی با اشاره به اینکه وحدت تنها توصیه اسلام به جامعه اسلامی است، افزود: وحدت توصیه اسلام و قرآن به مسلمین است و باید در راستای تحقق آن در جامعه تلاش کرد و همه باید از تفرقه پرهیز کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تکیه بر نقاط مشترک مانند نماز، قرآن، نبوت و ... از جمله مسائلی است که می‌تواند باعث از بین رفتن تفرقه‌ها شود و باید در این باره هوشیار بود.

وی بر برگزاری باشکوه جشن‌های هفته وحدت تاکید کرد و افزود: باید با برگزاری باشکوه جشن‌های هفته وحدت در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان گام برداشت.

انتهای پیام/72006/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول