اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

شهرداری از کپی‎برداری در بودجه‎نویسی پرهیز کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای شهر گرگان گفت: کارشناسان شهرداری با نگرش علمی و مطالعات زیرساختی شهری باید به بودجه‎نویسی بپردازند و از کپی‎برداری در این زمینه پرهیز کنند.

شهرداری از کپی‎برداری در بودجه‎نویسی پرهیز کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، ناصر گرزین در نطق پیش از دستور خود با انتقاد از اجرایی نشدن برخی از آرای کمیسیون ماده 100 اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که این کمیسیون به مرجع قانونی کردن تخلفات تبدیل نشود.

وی تصریح کرد: اخیراً تعداد پرونده‎های رسیدگی تخلفات در کمیسیون ماده 100 افزایش پیدا کرده که این موضوع نشان می‎دهد شهرداری در این حوزه کار خود را به خوبی انجام نداده است.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای شهر گرگان با تاکید بر اینکه نظارت شهرداری بر ساخت و سازها باید فعال‎تر شود ابراز داشت: از همه مواد قانونی ماده 100 باید استفاده کنیم تا جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود.

وی با بیان اینکه اگر شهرداری بحث ساخت و سازهای غیرمجاز را جدی بگیرد کمیسیون ماده 100 با این همه مشکل مواجه نخواهد شد خاطرنشان کرد: اگر شعار زیباسازی و مبلمان شهری می‌دهیم در درجه اول باید جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز را بگیریم.

گرزین از شهرداری گرگان خواست گزارشی از روند رسیدگی به پرونده‎های تخلفات در کمیسیون ماده 100 و احکام صادره شده در این خصوص را به صحن شورا ارائه کند.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای شهر گرگان با تاکید بر ضرورت اصلاح روش‎های برنامه‌ریزی و بودجه‎نویسی در شهرداری گفت: تاکنون مطالعات زیادی در بودجه‎نویسی شهرداری اتفاق افتاده اما به نظر می‌رسد هنوز با وضع مطلوب فاصله داریم.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام بودجه‎نویسی شهرداری، بودجه سال آینده باید بر اساس چشم‎انداز 1404 نوشته شود.

این عضو شورا در این خصوص یادآور شد: کارشناسان شهرداری با نگرش علمی و مطالعات زیرساختی شهری باید به بودجه‎نویسی بپردازند و از کپی‎برداری در این زمینه پرهیز کنند.

گرزین اهداف مدیریت شهری را ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در ابعاد مختلف عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف مورد نظر نیاز است که هر کدام از ما که به نوعی در مسائل اجرایی هستیم توجه به قانون را در فعالیت‎های خود جدی‎تر کنیم.

این عضو شورای شهر گرگان اظهار داشت: شهرداری برای رسیدن به افق 1404 و توسعه همه‌جانبه شهری باید با ایجاد راهکارهای درآمدی و برنامه‌محور، برنامه‎ریزی و فعالیت کند.

انتهای پیام/2307/ج/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول