اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سایپای البرز:

تیم شهرداری ارومیه مستحق پیروزی بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سایپای البرز گفت: تیم شهرداری ارومیه مستحق پیروزی برابر ما بود.

تیم شهرداری ارومیه مستحق پیروزی بود

 فرهاد نفرزاده پس از شکست تیمش برابر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تیم شهرداری ارومیه مستحق پیروزی برابر ما بود.

وی افزود: تیم شهرداری ارومیه موفق شد با ارائه یک بازی قدرتمندانه و خوب تیم سایپا را شکست دهد و بازیکنان ارومیه خیلی خوب و با انگیزه بازی کردند و مستحق این پیروزی بودند.

سرمربی سایپا درباره علت شکست این تیم برابر شهرداری ارومیه، گفت: بازی امروز به شکلی بود که بازیکنان ارومیه در تمامی پست‌ها بهتر از بازیکنان ما ظاهر شدند و توانستند قدرتمندانه پیروز شوند و هر دو تیم به امتیازات این بازی نیاز داشتند و از نظر من تیم ارومیه امروز خیلی بهتر از ما والیبال بازی کرد.

نفرزاده درباره پیروزی شاگردانش در ست سوم این بازی، گفت: بازیکنان ما از ابتدای بازی در تمام پست‌ها اشتباهات متعدد و زیادی داشتند و این مسئله به تیم ما آسیب زد. اما در ست سوم تیم ما توانست میزان اشتباهات خود را کم کرده و همین عامل باعث شد که پیروز این ست شویم.

وی افزود: اگر ما امروز اشتباهات کمتری داشتیم، شاید نتیجه بازی نزدیک‌تر می‌شد و می‌توانستیم با کسب امتیاز ارومیه را ترک کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپای البرز درباره بازی آینده این تیم برابر شهرداری تبریز، گفت: بازی برابر شهرداری تبریز هم قطعاً جدال سختی خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در آن بازی پیروز شویم.

تیم والیبال سایپای البرز، از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، با نتیجه سه بر یک برابر میزبان ارومیه‌ای خود پیروز شد و با یک رده سقوط در رده پنجم جدول رده‌بندی جای گرفت.

انتهای پیام/61001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول