اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شهریار:

کیفیت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی در سطح شهریار ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شهریار بر کیفیت‌بخشی به انجام پروژه‌های عمرانی در این شهرستان تأکید کرد.

کیفیت‌بخشی به پروژه‌های عمرانی در سطح شهریار ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، علی باغبانی ظهر امروز در پنجمین نشست هم‌اندیشی با موضوع نحوه عملکرد و آسیب‌شناسی در معابر شهری اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی باید به سمت کیفی پیش رفته و این مهم در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: مدیران شهرداری در مناطق مختلف پروژه‌های عمرانی را به سمت کیفی‌سازی سوق دهند و با این اقدام در راستای خدمات‌رسانی بیشتر به مردم گام بردارند.

این مسئول با بیان اینکه ارتقای کیفیت پروژه‌های شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: اگر پروژه‌های عمرانی بدون توجه به اصول ساخته شود عمر چندانی نخواهد داشت و تنها صرف هزینه و زمان را در پی دارد.

*ضرورت مناسب‌سازی‌ شهر فضاهای شهری در شهریار

باغبانی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت مناسب‌سازی فضاهای شهری در این شهرستان تأکید کرد و گفت: مناسب‌سازی فضاهای شهری یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده در یک برنامه بلندمدت، منسجم و پایدار این مهم را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

وی کنترل و نظارت را در مناسب‌سازی فضاهای شهری مهم خواند و اظهار داشت: یکی از اولویت‌های این کمیسیون توجه به کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی است که در سه مقطع زمانی قبل از اجرا، حین اجرا و پس از اجرای این پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شهریار استفاده از نیروهای متخصص،‌ کارآمد و نخبه را در این مسیر بسیار مهم خواند و گفت: داشتن نگاه تخصصی به این مقوله از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهد.

باغبانی بالا بردن سطح نگاه تخصصی، آشنایی با فناوری‌های نوین و استفاده از ابزارهای جدید را راهکارهای رسیدن به اهداف مورد نظر اعلام کرد.

انتهای پیام/2302/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول