اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بین‌‌الملل شهرداری‌های کشور خبر داد:

برگزاری نخستین همایش روابط عمومی‌های شهرداری‌های کشور در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بین‌‌الملل شهرداری‌های کشور گفت: نخستین همایش روابط عمومی‌های شهرداری‌های سراسر کشور در تاریخ 9 تا 11 اسفند ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش روابط عمومی‌های شهرداری‌های کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهران کفاش عصر امروز در نشست خبری نخستین همایش، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی مدیریت شهری روابط عمومی‌های سراسر کشور اظهار کرد: انسان‌ها از زمان تولد تا مرگ با خدمات شهرداری‌ها مرتبط هستند و فعالیت‌های شهرداری با تلاش روابط عمومی است که به مردم اطلاع داده می‌شود و به عبارتی روابط عمومی حلقه ارتباطی مردم با شهرداری است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: همواره یک احساس غفلتی در جایگاه روابط عمومی در شهرداری‌ها دیده می‌شد بنابراین برای ارتقای این جایگاه همایش مدیریت شهری روابط عمومی‌های سراسر کشور در تاریخ 9 تا 11 اسفند ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

کفاش خاطر نشان کرد: برای نخستین بار مدیران روابط عمومی با شهرداران خود در این همایش شرکت می‌کنند تا مدیران از کار حساس روابط عمومی آگاه شوند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی شهرداری‌های کشور دنبال می‌شود و قطعاً این شورا می‌تواند برنامه‌های منسجم و مؤثر و هدفمندی را ارائه دهد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: اعتقاد ما بر این است که روابط عمومی می‌تواند بیشترین جریان‌سازی در کشور را انجام دهد و این همایش با هدف شهروندسازی و آموزش فرهنگی برگزار می‌شود.

کفاش با اشاره به برنامه‌های نخستین همایش روابط عمومی‌های شهرداری‌های کشور اظهار کرد: در نخستین همایش روابط عمومی‌های شهرداری‌های سراسر کشور از سامانه بانک اطلاعاتی روابط عمومی شهرداری‌های سراسر کشور رونمایی می‌شود و کارگاه آموزشی برای توانمندسازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی شهرداری‌ها و آشنایی با تکنیک‌های تبلیغات شهری و روش‌های مدیریتی نیز در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: برای بهره‌گیری بهتر از دیدگاه‌های مختلف و افزایش سطح کیفی کارگاه‌های آموزشی از مدرسان روابط عمومی باسابقه استفاده می‌شود.

کفاش افزود: در پایان این همایش با ارزیابی فعالیت روابط عمومی‌ها برترین‌های آن معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/70022/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول