اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک بازی جنجالی و پر برخورد در لیگ دسته اول فوتبال کشور

برق شیراز در یاسوج مغلوب شهرداری شد/ کادر فنی برق همگی اخراج شدند

خبرگزاری فارس: در یک بازی جنجالی و پربرخورد در لیگ دسته اول فوتبال کشور، برق شیراز در یاسوج مغلوب شهرداری شد.

برق شیراز در یاسوج مغلوب شهرداری شد/ کادر فنی برق همگی اخراج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز و از ساعت 14 در ورزشگاه تختی شهر یاسوج دو تیم شهرداری یاسوج و برق شیراز در چارچوب رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان به مصاف هم رفتند.

این بازی که از قبل به دلایل مختلف حساسیت ویژه‌ای برای دو تیم ایجاد کرده بود در نهایت با نتیجه دو بر یک به نفع تیم شهرداری به پایان رسید.

در این بازی ابتدا این بازیکنان تیم برق شیراز بودند که در نیمه نخست و توسط میر فرج لطفی توانستند دروازه شهرداری یاسوج را از روی یک ضربه کاشته که ابتدا توسط ستار زارع نواخته شد و در یک رفت و برگشت به این بازیکن رسید، باز کنند و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شهرداری یاسوج بازی متفاوتی را از خود ارائه داد و در این نیمه حملات گسترده‌ای را از چپ و راست روی دروازه حریف شیرازی خود تدارک دید.

در این نیمه بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری روی یک حرکت بازیکن برق که در محوطه جریمه توپ را با دست حمل کرده بود به شدت اعتراض داشتند چرا که معتقد بودند این صحنه یک پنالتی داشت که داور ضربه خطا را از پشت محوطه جریمه اعلام کرد.

در دقیقه 52 بازی شهرداری یاسوج مزد حملات خود را گرفت و موفق شد توسط اتابک نمازی مدافع پیش تاخته خود با یک ضربه سر دقیق دروازه برق شیراز را باز کند.

در ادامه بازی و در دقیقه 60 بازی داور این دیدار یک پنالتی به سود تیم شهرداری یاسوج اعلام کرد که متعاقب آن مربیان تیم برق بازیکنان خود را از زمین بازی بیرون کشیدند و دقایقی فضای ورزشگاه پر تنش شد.

در نهایت با ورود بازیکنان برق به میدان مصطفی چراغی با یک ضربه دقیق گل دوم را وارد دروازه تیم شیرازی کرد.

پیش از اعلام ضربه پنالتی داور بازی مربیان تیم برق شیراز را به صورت دسته‌جمعی از زمین بازی اخراج کرد و این تنها سعید غلامزاده بود که تیم برق را هدایت می‌کرد.

در دقیقه 80 بازی صمد زارع بازیکن برق به دلیل خطا روی بازیکن برق شیراز از زمین بازی اخراج شد.

انتهای پیام/2571/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول