اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

38 پروژه شهری در قم پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: در حال حاضر 38 پروژه از سوی شهرداری قم در حال پیگیری است.

38 پروژه شهری در قم پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شهری قم اظهار کرد: در حال حاضر 38 پروژه فعال در سطح قم وجود دارد که با وجود بحرانی شدن وضعیت بودجه در بخش‌های مختلف مدیریتی، توانسته‌ایم با فروش دارایی‌های شهرداری این 38 پروژه را ادامه دهیم.

وی با اشاره به اشتغال هزار و 850 نفر در پروژه‌های عمرانی شهر قم عنوان کرد: همین آمار اهمیت این پروژه‌ها را نشان می‌دهد.

به گفته شهردار قم در حال حاضر در شهرداری قم 2 هزار و 860 نفر نیروی کار مشغول فعالیت هستند و بیش از 3 هزار نفر نیروی کار وابسته فعالیت‌های حاشیه‌ای این ارگان مانند زیباسازی و رسیدگی به فضای سبز را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم سخنان رهبر انقلاب در زمینه توسعه شهر قم را به عنوان سند بالادستی در این عرصه استفاده می‌کند، ابراز داشت: تلاش می‌کنیم مدیریت شهری را در قم در راستای منویات رهبر انقلاب پیش ببریم.

دلبری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در زمینه شهر قم به تغییر چهره شهر و وضعیت خدمت به مردم تاکید داشته‌اند، بیان کرد: حسن خلق و رسیدگی به مشکلات مردم قم از دیگر مسائلی است که رهبر انقلاب در زمینه مدیریت شهری در شهر قم به آن تاکید دارند و تمام این نکات بسیار مهم از سوی مجموعه شهرداری قم پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت شهر قم اظهار کرد: این شهر در روایات اسلامی به عنوان شهری که در آخرالزمان مرکز نشر علوم اسلامی است، نام برده شده و هم‌اکنون جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد که این موضوع مسئولیت مدیریت شهری را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/78006/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول