اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد:

نوسانات اقتصادی سبب تاخیر برنامه زمانبندی پروژه خط 3 قطار شهری مشهد شد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: نوسانات اقتصادی در نیمه امسال سبب شد تا پروژه خط سه قطار شهری در برنامه زمانبندی لایحه به شورا با تاخیر مواجهه شود.

نوسانات اقتصادی سبب تاخیر برنامه زمانبندی پروژه خط 3 قطار شهری مشهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هوشنگ خندان‌دل عصر امروز در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با خط سه قطار شهری مشهد اظهار کرد: نوسانات اقتصادی در نیمه امسال سبب شد تا پروژه خط سه قطار شهری در برنامه زمانبندی لایحه به شورا با تاخیر مواجهه شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد افزود: مذاکرات این پروژه به نتیجه رسیده و به خاطر تعطیلی روز شنبه در تهران لایحه این پروژه برای امروز آماده نیست اما این قرارداد قطعی شده و طی چند روز آینده به شورای شهر داده می‌شود.

خندان‌دل با اشاره به فرودگاه گفت: در خط ویژه فرودگاه دو تکلیف تعیین شده بود یکی تجهیز بخش خارجی فرودگاه مشهد به خودروهای برتر و دیگری نوسازی فرودگاه؛ که ابلاغیه ضوابط ناظر بر نوسازی داخلی در چند روز آینده داده می‌شود و در بخش خارجی در نقطه شروع راهنمایی و رانندگی کشور که اجازه پلاک شدن خودروها را دارد خودرو را به ما معرفی کند و با ضمانت‌نامه بانکی فرد می‌توان طرح را اجرا کرد.

وی با اشاره به شرکت الیت و پارک حاشیه خیابان اذعان کرد: دستور شهردار به شرکت الیت ابلاغ شده و نیم ساعت ابتدای پارک رایگان است و لایحه‌ای در این ارتباط تهیه شده که به شورای شهر فرستاده می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد در ارتباط با سامانه دوچرخه‌سواری اظهار کرد: کمیسیون حمل و نقل از پیشرفت کار در جریان است و البته ما نیز از پیشرفت کاری رضایت نداریم و موضوع را بررسی می‌کنیم.

در ادامه عباس شیرمحمدی، رئیس شورای شهر مشهد به آلودگی هوای شهر اشاره کرد و گفت: کار گروه ویژه آلودگی هوا روز گذشته به دستور استاندار تشکیل شد چرا که آلودگی هوای مشهد در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکل آلودگی هوا مسیر دوچرخه سواری راه‌اندازی شود و یا ترویج فرهنگ پیاده‌روی توسط شهرداری از آلودگی هوا کاست.

انتهای پیام/70005/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول