اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نازک خبر داد

احداث ساختمان آتش‌نشانی و شهرداری نازک

خبرگزاری فارس: شهردار نازک گفت: احداث ساختمان آتش‌نشانی و ساختمان اداری شهرداری نازک با مساحت 813 متر مربع در مرحله تیرگذاری است.

احداث ساختمان آتش‌نشانی و شهرداری نازک

سلمان ضرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به موقعیت و تاریخ شهرداری شهر نازک،اظهار داشت: این شهر به مساحت 91 هکتار در جنوب شهرستان پلدشت و در فاصله 35 کیلومتری از آن واقع شده است.

وی با بیان اینکه این شهر با صدور مجوز مربوطه در تاریخ 17 خرداد سال 90 به شهر تبدیل شده است، تصریح کرد: با افتتاح شهرداری در بیستم شهریور ماه سال گذشته، شهرداری نازک فعالیت خود را رسماً آغاز کرده است.

ضرابی با اشاره به اقدامات انجام یافته در شهرداری نازک با گذشت تقریباً یک سال از تاسیس شهرداری، خاطر نشان کرد: حصارکشی به طول 147 متر (اجرای ماده 110 قانون شهرداری)، احداث دیوار کناری پارک شهر به طول 110 متر مکعب، لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های سطح شهر، سنگ پلاک پیاده‌روها و خیابان‌های فرعی به میزان 1180 متر مربع و راه‌سازی و جاده‌سازی به طول دو کیلومتر بخشی از این اقدامات است.

شهردار نازک با اشاره به تعریض خیابان‌ها بر اساس نقشه طرح هادی در شهر نازک، ابراز داشت: تسطیح پیاده‌روها و ساماندهی آن‌ها به مساحت 10 هزار و 500 متر مربع، احداث بلوار 30 متری یادگار امام به طول 200 متر، نصب پل‌های فلزی بر روی جوب‌ها و کانال‌های سطح شهر به طول 51 متر و احداث کانال به طول 2000 متر در شهر نازک انجام یافته است.

وی نصب سطل زباله در سطح شهر را در کمک به بهداشت عمومی جامعه مهم برشمرد و اعلام کرد: ماهانه نزدیک به 200 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و به صورت بهداشتی دفن می‌شود.

ضرابی ادامه داد: احداث ساختمان آتش‌نشانی و ساختمان اداری شهرداری با مساحت 813 متر مربع در مرحله تیرگذاری می‌باشد.

انتهای پیام/61010/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول