اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسنوند در نامه‌ به رئیس جمهور خواستار شد

تامین اعتبار پروژه راه آهن بوشهر و استفاده از خدمات فرودگاهی وزارت نفت برای بوشهری‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر در نامه به رئیس جمهور و معاون اول، خواستار تامین اعتبار پروژه راه آهن شیراز، بوشهر و عسلویه و بزرگراه بوشهر به شیراز و استفاده از خدمات فرودگاهی وزارت نفت در بوشهر برای مردم این استان شد.

تامین اعتبار پروژه راه آهن بوشهر و استفاده از خدمات فرودگاهی وزارت نفت برای بوشهری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند استاندار بوشهر در نامه به رئیس جمهور از وی خواست مردم این استان هم از خدمات فرودگاهی مستقر در استان بوشهر متعلق به وزارت نفت بهره‌مند شوند.

استاندار بوشهر از رئیس جمهور خواسته است با وجود امکانات فرودگاهی متعدد وزارت نفت در استان بوشهر این امکان فراهم شود تا با همکاری استان بوشهر و شرکت هواپیمایی، امکان بهره‌مندی مردم استان از این خدمات فراهم شود.

سیدحسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور نیز به وزیر نفت و وزیر راه و شهرسازی دستور داده این درخواست استاندار بوشهر را رسیدگی و اقدام لازم را انجام دهند.

استاندار بوشهر همچنین در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار تامین اعتبارات اجرای پروژه‌های راه‌آهن شیراز، بوشهر عسلویه و بزرگراه بوشهر به شیراز شد.

معاول اول رئیس جمهور نیز در پاسخ به این نامه دستور داده دکتر علی‌شیری رئیس سازمان سرمایه‌گذاری کمک‌های اقتصادی و فنی ایران موضوع را بررسی و اعلام نتیجه کند.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول