اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اندیمشک در نشست مطبوعاتی:

شهرداری‌ها از انجام کار فرهنگی غافلند

خبرگزاری فارس: شهردار اندیمشک گفت: یکی از کارهای مهم که می‌تواند مجموعه شهرداری را در حل مشکلات یاری کند کار فرهنگی و ترویج صحیح شهرنشینی با احترام و درک متقابل است که متاسفانه شهرداری‌ها از آن غافل مانده‌اند.

شهرداری‌ها از انجام کار فرهنگی غافلند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، عبدالرحیم چلگه در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان که در محل شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه شهرداری بدون تعامل و حمایت شهروندان قادر به انجام امور شهری و حفظ و پاکیزگی در همه مناطق شهری نیست.

وی افزود: توسعه نامتوازن، کم‌ توجهی به اصول شهرسازی، ساخت و سازهای بی‌رویه، کمبود منابع درآمدزا، کمبود ماشین‌آلات مورد نیاز، حاشیه نشینی مهاجران، عدم پرداخت عوارض در موعد مقرر، ناتوانی در پرداخت حقوق کارکنان و ... از مشکلاتی هستند که این نهاد خدمتگزار را گرفتار کرده است.

شهردار اندیمشک تصریح کرد: یکی از کارهای مهم که می‌تواند مجموعه شهرداری را در حل مشکلات یاری کند کار فرهنگی و ترویج صحیح شهرنشینی با احترام و درک متقابل است که متاسفانه شهرداری‌ها از آن غافل مانده‌اند.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه به‌عنوان پل ارتباطی میان مردم و دستگاه‌های اجرایی بسیار موثر بوده و همکاری با آنها در انعکاس حوزه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی جامعه نتایج بسیار مثبتی را به دنبال دارد.

چلگه تصریح کرد: مسئولان باید در این خصوص توجه لازم و کافی را داشته و با تعامل هر چه بیشتر با اصحاب رسانه‌ها به اهمیت توجه به این مسیر ارتباطی بسیار ارزشمند، بیش از پیش ارج نهند.

وی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد فعلی واحدهای داخلی و بیرونی به سؤالات مطرح شده خبرنگاران رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری در این شهر پاسخ داد.

انتهای پیام/ 72001/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول