اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال صبای قم:

غیبت ملی پوشان مانعی برای شکست شهرداری ساوه نیست

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: غیبت علی اصغر حسن زاده کاپیتان و بهترین بازیکن این تیم مانعی برای پیروزی صبای قم بر شهرداری ساوه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال نخواهد بود.

غیبت ملی پوشان مانعی برای شکست شهرداری ساوه نیست

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم ما در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آنقدر خوب کار کرده است که تک تک بازیکنان ما در هر بازی بهترین نمایش خود را ارائه کرده‌اند و هرگز غیبت یک یا دو بازیکن مانعی برای ادامه موفقیت‌های ما نیست.

وی با تاکید بر اینکه صبا در غیبت بازیکن ملی پوش خود علی اصغر حسن زاده و سنگربان این تیم محمد دهقان آماده پیروزی برابر شهرداری ساوه است، ادامه داد: بازیکنان ما برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال لحظه شماری می‌کنند و در اوج صمیمیت به دنبال درخشش تیم در هشت بازی باقی مانده از لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور هستند و نخستین بار قم را بر سکوی اول فوتسال کشور قرار دهیم.

باقری خاطرنشان کرد: برای اینکه نشان دهیم که تیم صبای قم از شرایط خوبی برخوردار است و روحیه بازیکنان بار دیگر در شرایط مطلوبی قرار بگیرد، باید در بازی حساس و سخت برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه که یکی از تیم‌های نیمه دوم جدول لیگ است با کسب سه امتیاز از میدان خارج شویم.

مربی تیم فوتسال صبای قم که تیمش در 16 بازی قبل 13 بار طعم پیروزی را چشیده است اضافه کرد: با توجه به نتایج خوبی که از آغاز دور برگشت بازی‌ها تا این هفته هم در قم و هم در خارج از خانه برابر رقبای خود کسب کرده‌ایم، تصور می‌کنم این بهترین موقعیت است که یک گام دیگر به قهرمانی و همچنین حفظ صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر نزدیک‌تر شویم. 

وی ابراز داشت: از تیم فوتسال شهرداری ساوه شناخت کافی داریم ولی باید در مقابل آنها بسیار هوشیار باشیم چون معمولاً تیم‌ها در مقابل ما که تیمی مدعی داریم، با انگیزه بیشتری به میدان می‌آیند و برای همین باید در زمین مسابقه با دوندگی بالا و استفاده از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم سه امتیاز را در خانه حفظ کنیم.‌

در حالی که هم اکنون صبای قم با 41 امتیاز صدرنشین است و گیتی پسند با 37 امتیاز در مکان دوم جای دارد، دیدار دو تیم فوتسال صبای قم و شهرداری ساوه از هفته پنجم نیم فصل دوم بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میزبانی صبای قم از ساعت 15 عصر روز جمعه بیست و هشتم دی ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول