اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ۲۴ دی‌ماه صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در پیام نور کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور کاشان از پذیرش دانشجو به شیوه بدون آزمون تا ۲۴ دی‌ماه جاری در این دانشگاه خبر داد.

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در پیام نور کاشان

عباسعلی فراهتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم و پیش دانشگاهی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر تا مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش از شرایط و نحوه ثبت نام مطلع شوند.

وی با اشاره به شرایط پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کتبی دیپلم) خاطرنشان کرد: تمامی متقاضیان پذیرفته شده می‌توانند در رشته‌های اعلام شده به صورت بدون آزمون در دانشگاه پیام نور کاشان تحصیل کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور کاشان در مورد رشته‌های تعیین شده برای پذیرش دانشجو به شیوه بدون آزمون نیز ابراز داشت: مهندسی کامپیوتر با گرایش‌ سخت‌افزار و نرم‌افزار، فناوری اطلاعات، صنایع، برق، مدیریت پروژه، مدیریت اجرایی، علوم کامپیوتر، ریاضیات و کاربردها، مدیریت جهانگردی، ادبیات عرب و الهیات از جمله رشته‌هایی است که متقاضیان ورود بدون آزمون به دانشگاه پیام نور کاشان می‌توانند آن را به عنوان رشته تحصیلی خود برگزینند.

فراهتی گرایش‌های علوم قران و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، ادیان و عرفان و فرهنگ و تمدن اسلامی را نیز جزو موارد مجاز تحصیل به صورت بدون آزمون در دانشگاه پیام نور کاشان برشمرد.

به گفته وی، رشته‌های مدیریت پروژه، مدیریت اجرایی و مهندسی صنایع به عنوان رشته‌های ممتاز مهندسی در بین 15 مرکز آموزش عالی کاشان فقط در دانشگاه پیام نور کاشان تدریس می‌شود.

وی، بومی‌گزینی، کاهش مشکلات اقامتی و رفاهی دانشجویان و پایین آوردن میزان مهاجرت درون کشور را از جمله اهداف برگزاری طرح پذیرش بدون آزمون در مراکز دانشگاهی پیام نور عنوان کرد و متذکر شد: 70 درصد از ثبت‌نام کنندگان از افراد بومی شهرستان کاشان پذیرش می‌شوند.

انتهای پیام/2406/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول