اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارائه 102 طرح پژوهشی در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری گفت: 102 طرح پژوهشی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه تهیه و ارائه شده است.

ارائه 102 طرح پژوهشی در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود مهدوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه پیام نور این استان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان با داشتن 85 نفر هیئت علمی همگام با فعالیت آموزشی، فعالیت پژوهشی هم دارند و در این عرصه عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی افزود: عمده پژوهش‌های انجام گرفته در این دانشگاه در قالب طرح‌های اعتبارپژوهانه و طرح‌هایی که نیاز علمی استان هستند.

مهدوی از انجام 102 طرح پژوهشی در دانشگاه پیام نور استان خبر داد و گفت: این تعداد طرح اغلب توسط هیئت علمی دانشگاه انجام شده که متناسب با تخصص اعضا در رشته‌های مختلف است و به صورت کاربردی برای حل برخی از مشکلات استان به کار گرفته می‎شوند.

مدیر پژوهشی دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان اعتباری که به طرح‌های پژوهشی اختصاص می‏یابد، خاطرنشان کرد: میزان اعتبار متناسب با امتیازات اعضا متفاوت است و با توجه به اعتبار سال گذشته برای سال‌های بعد نیز اعتبار اختصاص داده می‎شود ولی معمولا بین یک میلیون و 500 هزار تومان تا حدود 20 میلیون تومان برای هر طرح در نظر گرفته می‎شود.

مهدوی از آمادگی اساتید این دانشگاه برای تالیف کتاب خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا به حال چهار نفر از اساتید برای تالیف کتاب و دو نفر از اساتید نیز برای ترجمه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی، فعال کردن مراکز پیام نور استان در عرصه فعالیت‌های پژوهشی را یکی از اهداف این دانشگاه دانست و متذکر شد: حمایت از طرح‌های پژوهشی، توسعه مراکز رشد و ایجاد یک مرکز رشد برای دانشگاه پیام نور از جمله اهداف و برنامه‌های این دانشگاه است.

مهدوی خاطرنشان کرد: شورای پژوهشی استان با تعداد نه نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه ماهانه به همراه رئیس دانشگاه جلسه تشکیل داده و به حل مسائل فراروی پژوهش می‎پردازند.

انتهای پیام/68006/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول