اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقطع کارشناسی صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پیام نور جم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور جم از پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پیام نور جم در مقطع کارشناسی خبر داد.

پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پیام نور جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، احمد اعتماد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به افزایش سطح کیفی تحصیل دانشجویان از مهم‌ترین اولویت‌های این دانشگاه است.

وی افزود: استفاده از اساتید مجرب و با دانش از مهم‌ترین اقدامات مسئولان دانشگاه پیام نور جم در سال جاری بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور جم از پذیرش دانشجو بدون کنکور در دانشگاه پیام نور جم خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور جم از ترم بهمن سال تحصیلی 91-92، دانشجوی بدون آزمون در مقطع کارشناسی و در برخی رشته‌های خاص می‌پذیرد.

اعتماد تصریح کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام در این دوره از روز هفدهم دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و ثبت نام و انتخاب رشته از تاریخ هجدهم دی آغاز و تا روز یک‌شنبه 24 دی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دارندگان دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه و همچنین دارندگان گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی و یا شاغل در دوره پیش‌دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 30/11/91 موفق به اخذ گواهینامه پیش‌دانشگاهی شوند، بدون توجه به نوع مدرک پیش‌دانشگاهی و دارندگان مدرک کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته فنی و حرفه‌ای و شاغلین به تحصیل که حداکثر تا تاریخ 30/11/91 موفق به اخذ گواهینامه کاردانی شوند حق ثبت نام و شرکت در این پذیرش را دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور جم اذعان کرد: دانشگاه پیام نور جم در رشته‌های مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت بازرگانی، مهندسی کشاورزی –علوم دامی، مهندسی منابع طبیعی-محیط زیست و مهندسی علوم کشاورزی پذیرش خواهد داشت.

اعتماد ابراز داشت: ورود به دانشگاه پیام نور از این طریق در سیستم آموزشی هیچگونه تفاوتی نسبت به ورود از طریق آزمون فراگیر و دانشگاه سراسری نخواهد داشت و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش یا سایت دانشگاه پیام نور جم مراجعه کنند.

وی گفت: هم‌اکنون دانشگاه پیام نور جم با بهره‌گیری از اساتید مجرب و با وجود ساختمان آموزشی مناسب، یکی از واحدهای دانشگاهی موفق جنوب استان بوشهر است.

انتهای پیام/2451/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول