اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور چرام معرفی شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه پیام‌نور شهرستان چرام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور چرام معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان چرام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، سید احمد مرتضوی با بیان اینکه همه ما و همه کسانی که دل در گرو خدمت به جامعه دارند، می‌دانند که منشأ همه تحولات در جامعه، دانشگاه است، اظهار کرد: اگر قرار است در یک جامعه در زمینه‌های مختلف و ابعاد گوناگون تحول ایجاد شود، باید به سمتی رفت که دانشگاه حرکت می‌کند.

بخشدار مرکزی چرام با اشاره به این موضوع که ما از نخبگان، فرهیختگان و از صاحبان فکر و اندیشه در زمینه پیشرفت کمتر استفاده کردیم، عنوان کرد: باید از ابتدایی‌ترین مسائل تا پیچیده‌ترین آنها که در جامعه موجود است با حوزه علم و دانشگاه هم‌اندیشی کرده تا بهتر بتوانیم مشکلات را برطرف کرده و پیشرفت‌های بیشتری حاصل کنیم.

این مسئول با بیان اینکه اگر در کنار تخصص به تعهد هم بپردازیم، بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف خواهد شد، ابراز کرد: جایگاه رفیع دانشجو، دانشگاه و استاد باید در جای خود محفوظ و حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه دو دانشگاه پیام نور و صنعت ‌‌و ‌معدن در شهرستان چرام فعالیت دارند، متذکر شد: دانشجویان غیربومی می‌توانند سفیران خوبی برای معرفی شهرستان چرام به استان‌های دیگر باشند.

مرتضوی شهرستان چرام را دارای رتبه‌های برتر از نظر کشاورزی و گردشگری در استان کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد اعلام کرد و گفت: معدن فسفات ما که در کشور اول است در خاورمیانه حرف برای گفتن دارد.

در ادامه حجت‌الاسلام مجتبی فرهمند با بیان اینکه هر کجا پیشرفت و روشنایی بوده از علم بوده است، ابراز داشت: دو بال ترقی و پیشرفت انسان برای رسیدن به حدکمال دو بار علم و تقوا است.

مشاور فرهنگی کمیته امداد چرام اذعان داشت: در دنیای امروز و در هجوم شبهات، تنها کسی می‌تواند در مقابل شبهات فرهنگی پاسخگو باشد که مجهز به سلاح علم باشد.

در این مراسم باقر کارگر به عنوان رئیس جدید پیام‌نور چرام معرفی و از خدمات سیدحسین گنجی‌پور تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/82002/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول