اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیش از 100 عنوان درسی صورت می‌گیرد

برگزاری آزمون بدون کاغذ در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون بدون کاغذ در پیام‌نور این استان خبر داد.

برگزاری آزمون بدون کاغذ در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

رضا یوسفوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از 16 دی‌ماه تا 8 بهمن‌ماه بیش از 100 عنوان درسی در امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور مراکز یاسوج و گچساران از طریق سیستم رایانه‌ای و بدون کاغذ برگزار می‌شود.

وی گفت: در دو مرکز از مجموع 9 مرکز دانشگاهی پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد بیش از 100 عنوان درسی به صورت بدون کاغذ (PAPER LESS) انجام می‌شود.

به گفته یوسفوند دانشگاه پیام‌نور استان امسال و به صورت همزمان با سایر استان‌ها در برخی مراکز و واحدهای این دانشگاه اقدام به برگزاری آزمون به صورت اینترنتی کرده است.

یوسفوند با اشاره به اجرای این طرح به صورت پایلوت گفت: ما امسال طرح را در دو مرکز یاسوج و گچساران که از نظر قدمت و زیرساخت از وضعیت بهتری برخوردار بوده‌اند، شروع کرده‌ایم.

وی به افزایش تمرکز، جذابیت و افزایش سرعت دانشجو در این نوع آزمون اشاره کرد و گفت: در ترم آتی با توجه به پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه در کلیه مراکز و واحدهای استان آزمون‌ها به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

رئیس پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 78 مرکز دانشگاهی در سراسر کشور به صورت هم‌زمان در برخی عناوین درسی آزمون اینترنتی برگزار خواهند کرد.

یوسفوند گفت: دانشگاه پیام‌نور پیشگام در ارائه خدمات نوین تحصیل و برگزاری آزمون در کشور است چرا که سال گذشته با اعلام این خبر از سوی مسئولان پیام‌نور، دستیابی به این شیوه در ذهن بسیاری دشوار و غیر قابل اجرا بود و امسال شاهد عملیاتی شدن آن هستیم.

آزمون 47 درس در دانشگاه پیام‌نور گچساران و 57 درس در مرکز پیام‌نور یاسوج به صورت بدون کاغذ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82009/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول