اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر خبر داد

تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از اشتغال به تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان بوشهر خبر داد.

تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مهرداد احمدی در همایش تولید ملی در دانشگاه پیام نور عسلویه اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده و همه باید در تبیین دستاوردهای تولید ملی اهتمام ورزیم.

وی افزود: ایجاد تعامل، هم‌اندیشی و همفکری میان اندیشمندان، نخبگان و صاحب نظران و شناسایی مشکلات، موانع و چالش‌ها از جمله اهداف برگزاری این همایش است که امیدوار هستم به اهداف مورد نظر برسیم.

احمدی تصریح کرد: فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، تفکر راهبردی و تولید ملی، الزامات راهبردی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین آسیب‌شناسی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از جمله محورهای این همایش است.

این مسئول عنوان کرد: ارایه راهکارهای لازم در ارتباط با تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از جمله اهداف مهم این همایش ملی است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر بر لزوم عملیاتی کردن شعار تولید ملی تأکید کرد و گفت: برخی شعارها نباید فقط برای یک سال باشد و نتایج این همایش نیز نباید تا پایان امسال محدود شود بلکه حداقل باید افقی 10 ساله برای آن در نظر بگیریم.

وی با تقدیر از حمایت و مشارکت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در برگزاری این همایش یادآور شد: این همایش با حمایت منطقه ویژه برگزار شده و شاهد کیفیت بسیار بالایی در برگزاری همایش هستیم.

احمدی به ظرفیت‌های دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: تلاش زیادی برای افزایش سطح علمی این دانشگاه انجام شده است.

این مسئول از اشتغال به تحصیل 20 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر حدود 20 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند.

در این همایش تعدادی از صاحب‌نظران و اساتید برجسته دانشگاه به ارائه مقالات خود در ارتباط با تولید ملی پرداختند.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول