اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام‌نور فارس، پایلوت حذف کاغذ از امتحانات شد

برگزاری آزمون پایان ترم پیام‌نور به وسیله رایانه

خبرگزاری فارس: استان فارس به عنوان یکی از استان‌های پایلوت طرح حذف کاغذ از امتحانات دانشجویان پیام‌نور انتخاب شد.

برگزاری آزمون پایان ترم پیام‌نور به وسیله رایانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، رئیس دانشگاه پیام‌نور این استان اظهار داشت: طرح حذف کاغذ از امتحانات دانشگاه پیام‌نور در دستور کار جدی این دانشگاه قرار دارد که با این کار در هزینه‌های مالی دانشگاه صرفه‌جویی بسیاری می‌شود، چراکه در حال حاضر در هر نیمسال بیش از 20 میلیون برگ کاغذ، صرف اوراق امتحانی دانشجویان دانشگاه پیام نور در کشور شده است.

سعید مظلومیان که در جمع اعضای ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور استان فارس سخن می گفت، افزود: آزمون‌های پایان ترم بدون کاغذ در دانشگاه پیام‌نور در استان فارس به صورت آزمایشی در آزمون برخی از دروس دانشگاه پیام‌نور شیراز، فسا و استهبان به اجرا در می‌آید.

وی اضافه کرد: برگزاری آزمون بدون کاغذ و جایگزینی لپ‌تاپ و کامپیوتر به جای آن این امکان را به دانشجو می‌دهد تا در پایان امتحان، نمره نهایی خود را نیز مشاهده کند.

رئیس دانشگاه پیام نور فارس عنوان کرد: برای برگزاری آزمون‌های بدون کاغذ در مراکز پایلوت این طرح در استان فارس، بیش از 150 دستگاه کامپیوتر تجهیز و برنامه‌های لازم بر روی آنها نصب شده است.

انتهای پیام/ 2448/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول