اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل:

2 پروژه فرهنگی و ورزشی پیام نور در حال اتمام است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: چهار سالن چند منظوره ورزشی ـ فرهنگی دانشگاه پیام نور در دست اجراست که دو مورد از این تعداد در حال اتمام است.

2 پروژه فرهنگی و ورزشی پیام نور در حال اتمام است

ولی‌الله خوش‌طینت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای دانشگاه پیام نور اردبیل اظهار داشت: چهار سالن چند منظوره ورزشی ـ فرهنگی دانشگاه پیام نور در دست اجراست که دو مورد از این تعداد در حال اتمام است که هر کدام بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با یادآوری اینکه این سالن‌ها در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، خلخال و گرمی احداث می‌شود، تصریح کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها 4 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

خوش‌طینت در ادامه سخنان خود از محوطه‌سازی و دیوارکشی 10 مورد از مراکز واحدهای پیام نور شهرستان‌ها نیز خبر داد و افزود: کارهایی همچون دیوارکشی و محوطه‌سازی دانشگاه پیام نور شهرستان‌ها امسال انجام شده است.

وی از تجهیز وسایل آزمایشگاه واحدهای شهرستانی دانشگاه پیام ‌نور در سال‌های 90 و 91 خبر داد و بیان داشت: برای تجهیز کل آزمایشگاه‌های 13 واحد پیام نور یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل همچنین از احداث مجموعه آموزشی در پیام نور اردبیل نیز خبر داد و افزود: این مجموعه در فضای 2 هزار و 300 متر مربع احداث می‌شود که فاز اول آن در حال اتمام است.

انتهای پیام/62001/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول