اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست روسای استانی مراکز پیام نور مطرح شد

کسب رتبه سوم کشوری توسط پیام نور فارس

خبرگزاری فارس: در نشست روسای استان‌های دانشگاه پیام نور کشور که در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، پیام نور فارس به عنوان رتبه سوم کشوری در حوزه‌های امتحانات، فرهنگی و روابط عمومی معرفی شد.

کسب رتبه سوم کشوری توسط پیام نور فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، رئیس ادانشگاه پیام نور فارس اظهار داشت: موفقیت‌های به دست آمده، مدیون تلاش و همت والای همکاران مراکز و واحدهای این استان است که برای کسب موفقیت‌های جدید از این پس نیز تلاش بیشتری می‌کنند.

سعید مظلومیان اضافه کرد: تلاش ما در دانشگاه پیام نور ارتقای جایگاه علمی این استان است که در این راستا حرکت‌های خوبی در دانشگاه پیام نور آغاز شده است.

وی در ادامه اثربخشی و افزایش کیفیت فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: پس از توسعه کمی دانشگاه پیام نور در شهرهای فارس اکنون نوبت افزایش سطح کیفیت در این دانشگاه است.

مظلومیان تصریح کرد: توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی با جدیت در دستور کار دانشگاه پیام‌ نور قرار گرفته است که در این راستا زمینه راه‌اندازی 15 رشته جدید کارشناسی ارشد در مراکز و واحدهای فارس فراهم شده و منتظر مجوز وزارت علوم هستیم.

رئیس ادانشگاه پیام نور در این مورد بیان کرد: در حال حاضر سه رشته کارشناسی ارشد در مرکز جهرم، یک رشته در آباده، یک رشته در استهبان و یک رشته در مرکز لامرد راه‌اندازی شده است.

به گزارش فارس، امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان فارس که تا قبل از این در جایگاه دوم قرار داشت به مقام برتر کشور نایل شد.

بر این اساس امور فرهنگی دانشگاه پیام نور این استان از نظر آمار شرکت‌کنندگان در شانزدهمین مسابقات قرآنی رتبه دوم، کرسی‌های آزاد‌اندیشی رتبه اول، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب رتبه اول، پاسخگویی به مکاتبات شاهد و ایثارگر رتبه اول، راه‌اندازی ستادهای شاهد و ایثارگر رتبه دوم، کانون‌های علمی، فرهنگی ایثار رتبه دوم، طرح استاد مشاور و کلاس‌های تقویتی شاهد و ایثارگر رتبه دوم، تعداد فعالیت‌های ثبت شده در درگاه وزارت علوم رتبه سوم، در بخش تولیدات دانشجویی رتبه دوم و در بخش مشارکت در مسابقات قهرمانی دانشجویان رتبه سوم را کسب کرده است و در جمع‌بندی نهایی نخستین رتبه کشور را در میان 31 استان به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، حوزه امتحانات پیام نور استان فارس نیز در جدیدترین ارزیابی از استان‌ها در حالی مقام اول کشور را کسب کرد که شیوه برگزاری آزمون‌های دانشگاه تغییر یافته و سئوالات امتحانی چند ساعت قبل از شروع امتحانات به شیوه الکترونیکی برای تمام مراکز و واحدهای کشور ارسال و پس از تکثیر و اجرا بلافاصله به وسیله رایانه قرائت و تصحیح می‌شود.

تولید و انعکاس مناسب اخبار و توسعه فعالیت‌های الکترونیک از جمله شاخص‌های روابط عمومی‌های دانشگاه پیام نور در کسب رتبه برتر کشور است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول