اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور فارس خبر داد

احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور زرقان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: بین پروژه‌های عمرانی دانشگاه پیام نور فارس، ساختمان جدید دانشگاه پیام نور زرقان در اولویت‌های ساخت و ساز قرار دارد.

احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور زرقان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور زرقان، سعید مظلومیان در جلسه شورای اداری زرقان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی دانشگاه زرقان به مرکز استان فارس، لازم است که تمام مسائل آن در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور زرقان از رشد و پیشرفت چشمگیری برخوردار است ادامه داد: با توجه به فراهم کردن امکانات اولیه آموزشی این دانشگاه گزینه خوبی برای دایر کردن رشته‌های کارشناسی ارشد است، به طوری که افرادی از اعضای علمی دانشگاه با مدرک دکتری متقاضی فعالیت در این واحد آموزشی هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس اضافه کرد: با توجه به اهمیت و موقعیت دانشگاه پیام نور زرقان ضروری است مسئولان محلی و استانی با همت مضاعف تلاش کنند تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد تحولات عظیمی در این واحد رو به رشد باشیم.

وی بیان کرد: این واحد با دارا بودن بیش از یک‌هزار دانشجو و سه عضو هیئت علمی درصدد  فراهم کردن زمینه‌های کسب مدارج بالای علمی و فرهنگی و ... برای دانشجویان پر تلاش پیام نور زرقان است.

مظلومیان گفت: آزمایشگاه‌های فیزیک و مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور زرقان تجهیز شده و رشته‌های جغرافیا و مترجمی زبان نیز در حال تجهیز و آماده‌سازی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در حال پیگیری این دانشگاه احداث ساختمان جدید آن است.

وی افزود: با توجه به کمبود فضای آموزشی مناسب پس از یک‌سال پیگیری حدود سه هکتار زمین از سوی شورای اسلامی شهر زرقان با سند مالکیت در اختیار دانشگاه قرار گرفته که تمام مراحل تهیه نقشه آن اعم از توپو‌گرافی و آزمایشات خاک نیز انجام شده است.

بنا به گزارش دیگری از روابط عمومی دانشگاه پیام نور سروستان، تیم رباتیک این دانشگاه توسط گروهی از دانشجویان پر تلاش این مرکز با هدف شناسایی، کشف استعدادها و آموزش علاقه‌مندان به علم رباتیک در زمینه برنامه‌ریزی، طراحی و ساخت ربات راه‌اندازی شد.

همچنین در گزارش دیگری از روابط عمومی دانشگاه پیام نور ممسنی از  تشکیل کمیته نانو در این دانشگاه خبر داده شده است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول