اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت می‌گیرد

برگزاری امتحانات پایان ترم 3 مرکز پیام‌نور اصفهان با تبلت

خبرگزاری فارس:معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: امسال امتحانات پایان ترم دانشجویان پیام‌نور در مراکز نجف‌آباد، تیران و کرون و شهرضا به صورت آزمایشی با استفاده از تبلت و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری امتحانات پایان ترم 3 مرکز پیام‌نور اصفهان با تبلت

رضا مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشترین دانشجویان پیام‌نور استان در مرکز اصفهان تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر سیستم جامع گلستان برای دریافت کارت ورود به جلسه دانشجویان فعال است.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل اینکه برخی از دانشجویان پیام‌نور با توجه به اینکه در آستانه آغاز امتحانات پایان ترم هستند قادر به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان خود نیستند چیست، ادامه داد: دانشجویان در ابتدای آغاز ترم تحصیلی در زمان ثبت‌نام خود از زمان و تاریخ امتحانات خود مطلع می‌شوند.

معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز سیستم جامع گلستان نیز برای این دانشجویان فعال است، تصریح کرد: در حال حاضر تنها دانشجویان بدهکار قادر به دریافت کارت ورود به جلسه خود از سیستم جامع گلستان نیستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان بدهکار نیز به منظور دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نیز باید نسبت به پرداخت شهریه خود سریع اقدام کنند، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 97 درصد از منابع آموزشی رشته‌های تحصیلی پیام‌نور نیز در اختیار دانشجویان مراکز پیام‌نور استان قرار دارد.

مختاری با اشاره به اینکه تنها تعداد محدودی از کتب مورد نیاز دانشجویان پیام‌نور موجود نبوده که در حال حاضر کمبود‌های موجود در این زمینه نیز برطرف شده است، تاکید کرد: امسال امتحانات پایان ترم دانشجویان پیام‌نور استان به صورت آزمایشی تنها در مراکز نجف‌آباد، تیران و کرون و شهرضا با استفاده از تبلت و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری امتحانات به صورت مجازی هزینه‌ای برای دانش‌آموزان در بر ندارد، افزود: برگزاری امتحانات پیام‌نور با استفاده از رایانه و تبلت از طرح‌های جدید است که برای نخستین بار در سطح استان اجرا می‌شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن این طرح در سال‌های آتی امتحانات تمام مراکز پیام‌نور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول