اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

اعمال ۲۰ درصد تخفیف در عوارضات صدور پروانه شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از تصویب ۲۰ درصد تخفیف در عوارضات صدور پروانه ساختمانی در سطح شهر شوشتر خبر داد.

اعمال ۲۰ درصد تخفیف در عوارضات صدور پروانه شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: با بررسی نتایج تصویب تخفیف در عوارضات پروانه ساختمانی در شهرداری شوشتر همه شاخص‌ها به ویژه درآمدزایی در این مدت زمان شاهد جهش بوده‌اند و به این دلیل با اعمال این تخفیف برای شهروندان موافقت شده است.

وی با اشاره به مزایای اعمال این تخفیف خاطر نشان کرد: شهرداری با اعمال این تخفیف‌ها با کاهش هزینه‌های صدور پروانه مردم را برای ساخت و ساز جدید در سطح شهر تشویق می‌کند و به این دلیل شاهد تغییر سریع چهره فرسوده و خموده شهر شوشتر خواهیم بود و مردم نیز از این طرح‌ها استقبال خوبی می‌کنند.

حسین‌زاده تاکید کرد: اجرای چنین طرح‌هایی مزایای زیادی دارد و علاوه بر افزایش سطح ساخت و ساز در شوشتر باعث افزایش گردش مالی در شهرداری و بهبود وضعیت مالی این مجموعه مقروض می‌شود.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: این تخفیف‌ها تنها در راستای این مصوبه و شامل 20 درصد در عوارض صدور پروانه ساختمانی اعمال می‌شود و قرار است از تاریخ 24 دی ماه تا 24 بهمن ماه این طرح اجرایی شود.

وی افزود: در صورتی که استقبال مردم از این طرح چشم‌گیر باشد و مردم ساخت و سازهای متعددی را در شهرداری پیشنهاد و برای اخذ مجوز اقدام کنند، این مدت زمان قابل تمدید است.

حسین‌زاده درباره حمل و نقل عمومی شهر شوشتر افزود: شورای اسلامی شهر باید از برخی خواسته‌های خود گذشت کند تا مشکل حمل و نقل عمومی در شهر شوشتر برطرف شود و میدل‌باس‌های شهرداری بار دیگر به مردم خدمات‌رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، 17 میدل‌باس شهرداری شوشتر به دلیل اتمام قرارداد رانندگان در شرایط کنونی در پارکینگ موتوری شهرداری نگهداری می‌شوند و از ضبط این خودروها توسط نیروی انتظامی بیش از پنج ماه می‌گذرد.

انتهای پیام/72006/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول