اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک صنعتی فیروزآباد صورت گرفت

آغاز به ساخت کارخانه تولید سازه‌های فولادی

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی ساخت کارخانه تولید سازه‌های فولادی فیروزآباد در شهرک صنعتی این شهرستان آغاز شد.

آغاز به ساخت کارخانه تولید سازه‌های فولادی

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این واحد صنعتی که با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرماندار و جمعی از مسئولان و صنعتگران شهرستان فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: در این زمینه فعالیت‌های مناسبی انجام شده است و با تداوم این روند شاهد شتاب در توسعه صنعتی فیروزآباد هستیم.

ناصر فریدونی در ادامه با اشاره به مذاکرات انجام شده با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: واگذاری زمین در این شهرک صنعتی با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه برای تشویق سرمایه‌گذاری، واگذاری زمین به متقاضیان در اقساط 42 ماهه و با آورده نقدی 10درصدی انجام می‌شود، گفت: این مشوق‌ها در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران انجام شده است.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز گفت: شهرک صنعتی فیروزآباد با مساحت 56 هکتار ظرفیت استقرار 61 واحد صنعتی با اشتغالزایی یک‌هزار نفر را دارد.

مهران خاکساری با بیان اینکه هم‌اکنون پنج واحد فعال با اشتغالزایی 65 نفر در این شهرک صنعتی به فعالیت می‌پردازند گفت: علاوه بر آن 16 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.

وی تصریح کرد: تاکنون برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی، 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هزینه شده است.

خاکساری با اشاره به در نظر گرفتن شرایط ویژه برای سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی نظیر تخفیف و تقسیط واگذاری زمین گفت: امید است با اتحاد این سیاست‌ها، سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی شتاب یابد.

به گزارش فارس، با بهره‌برداری از این واحد صنعتی، ظرفیت تولید سالانه 12 هزار تن سازه فولادی در فیروزآباد به وجود می‌آید.

این واحد صنعتی در شش ماهه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و با اجرای آن برای حدود 145 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی می‌شود.

این کارخانه در زمینی به مساحت 2 هزار و 480 مترمربع با سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریال ساخته می‌شود.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول