اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه کنترل و نظارت خدمات شهری شهرداری کرج:

ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج کاهش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه کنترل و نظارت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: با نظارت‌ها و افزایش کنترل در ساخت و سازها، ‌ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج کاهش یافت.

ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد عزیزی عصر امروز در جلسه ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج اظهار داشت: کلانشهر کرج با توجه به مهاجر‌پذیر بودن روند ساخت و سازهای غیرمجاز را با سرعت پیش می‌برد.

وی ادامه داد: متأسفانه عده‌‌ای سودجو و فرصت‌طلب نیز برای رسیدن با اهداف مادی خود بدون در نظر گرفتن اصول مهندسی و فنی و با به‌کارگیری مصالح ساختمانی غیراستاندارد اقدام به ساخت بناهایی غیرمجاز می‌کردند که این علاوه بر شهر برای افرادی که ساکن این گونه منازل می‌شدند نیز معضلاتی را به وجود می‌آورد.

این مسئول ادامه داد: در این راستا و با پیگیری‌های انجام شده هم‌اکنون کلانشهر کرج شاهد کاهش اینگونه ساخت و سازهای غیرمجاز است.

عزیزی افزود: در حال حاضر 54 دستگاه گشتی در سطح مناطق دوازده‌گانه شهرداری فعال می‌باشند که با توجه به این مهم بیش از منطقه 212 مأمور به طور مستقیم نسبت به انجام امور مرتبط با مسائل ساختمانی اقدام می‌کنند.

این مسئول با اشاره به موضوع ساخت و سازهای غیر‌مجاز با بیان اینکه، حوزه کنترل و نظارت در این باره با استفاده از امکانات و نیروهای انسانی اقدام می‌کند، گفت: انجام این مهم با حمایت مستقیم و ویژه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.

عزیزی تصریح کرد: کرج شهر ترانزیتی 14 استان کشور و بستری برای جذب افراد از سایر استان‌ها است، لذا این مهم از جمله عوامل و مولفه‌هایی است که منجر به ساخت و سازهای غیرمجاز می‌شود.

وی از جمله اقدامات موثر در کاهش میزان ساخت و سازهای غیر‌مجاز، ‌را افزایش امکانات شامل گشت‌های نظارتی همچنین افزایش تعداد نیروها عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به این مهم در مقوله پیشگیری از ساخت و سازهای غیر‌مجاز رویکرد بهتری نسبت به گذشته وجود دارد.

انتهای پیام/2302/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول