اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تاکستان:

جلوگیری از ساخت‌ و ساز‌ غیر مجاز در تاکستان ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تاکستان جلوگیری از ساخت‌ و ساز‌ غیر مجاز در تاکستان ضروری عنوان کرد.

جلوگیری از ساخت‌ و ساز‌ غیر مجاز در تاکستان ضروری است

رضا رحمانی در حاشیه نشست تخصصی تات‌شناسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: شهرستان تاکستان به لحاظ جایگاه استراتژیک و قرارگیری در مسیر راه‌های ارتباطی همواره پس از شهرستان قزوین رتبه بعدی را به خود اختصاص داده و این مهم با تلاش و زحمات شبانه‌روزی مسئولان شهرستانی در پست‌های مختلف به دست آمده است.

معاون فرماندار تاکستان افزود: شهر تاکستان از ابتدای دولت‌های نهم و دهم در حوزه زیرساختی رشدی چشم‌گیر و قابل‌ توجه را داشته که امیدواریم این توسعه همچنان تداوم یابد.

وی با بیان اینکه مشکلات عدیده‌ای در بخش‌ مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و نیز اعضای پرتلاش شورای شهر این موانع و دغدغه‌ها در حال کاهش و برطرف شدن است.

معاون فرماندار شهرستان تاکستان افزود: جلوگیری از روند شتاب‌گونه ساخت‌ و ساز‌های غیر مجاز جزو برنامه‌هایی است که متولیان شهر تاکستان پیگیر رفع آن بوده و تاکنون نیز طرح‌های اثرگذار و ماندگاری در این حوزه به انجام رسیده است.

رحمانی عنوان کرد: در حوزه آموزشی و تربیتی نیز کمبود مدارس و نیز بافت فرسوده و قدیمی بسیاری از مدارس بخش‌های تاکستان به معضلی جدی تبدیل شده که فرماندار و مسئولان دیگر با جدیت و نگاه ویژه‌ای پیگیر حل این مشکل هستند که البته گام‌های اثرگذاری در این زمینه برداشته شده است.

وی اضافه کرد: ضرورت رفع مشکلات شهری و روستایی در تاکستان بسیار مهم و از اهمیت فوق‌العاده‌ای بهره‌مند می‌باشد.

معان فرماندار شهرستان تاکستان ادامه داد: در عرصه‌های مربوط به آب‌رسانی و تأمین آب معضلات عدیده‌ای در بخش مرکزی و دیگر بخش‌های این شهرستان وجود دارد که باید برطرف شود.

رحمانی اذعان داشت: مسئولان امور آب و فاضلاب لازم است تا در بحث کانال چاه حفر شده میزان حق‌ آب شهر تاکستان را نیز لحاظ کرده تا زمینه برای برطرف شدن مشکل آب در این شهر فراهم شود.

انتهای پیام/77005/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول