اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اجرائیات شهرداری قزوین خبر داد

ممانعت از 580 ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست اجرائیات شهرداری قزوین گفت: در آذرماه سال جاری اجرائیات شهرداری قزوین از 587 مورد ساخت و ساز و تعمیرات غیر مجاز در سطح شهر قزوین ممانعت کرد.

ممانعت از 580 ساخت و ساز غیرمجاز در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مرتضی رحمانی با تشریح عملکرد اجرائیات شهرداری قزوین در آذرماه سال جاری اظهار داشت: در آذرماه سال جاری از 587 مورد ساخت و ساز غیر مجاز ممانعت و همچنین 51 مورد حکم قضایی برای ممانعت از ساخت و ساز و اجرای احکام دریافت شد.

وی افزود: رفع 144 مورد خلاف به هنگام ساخت و ساز غیر مجاز، 567 مورد اخطار کتبی تعطیل کار ساختمان و 86 مورد جمع‌آوری وسایل متخلفان ساختمانی توسط اجرائیات شهرداری قزوین در این مدت انجام شده است.

سرپرست اجرائیات شهرداری قزوین اذعان داشت: همچنین 116 مورد اخطار کتبی به مغازه‌داران و 158 مورد جمع‌آوری وسایل لوازم کار دست‌فروشان متخلف (پوشاک، خوراکی، پرندگان و لوازم)، 39 نفر جمع‌آوری متکدیان و کودکان خیابانی و بیماران‌روانی و کارتن‌خواب در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول