اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمرانی همدان:

بخشی از ساخت و سازها در همدان در املاک عادی صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون عمرانی و شهرسازی همدان با بیان اینکه بخشی از ساخت و سازها در همدان در املاک عادی صورت می‌گیرد، افزود: این میزان ساخت و ساز 35 درصد از مجموعه شهری را شامل می‌شود.

بخشی از ساخت و سازها در همدان در املاک عادی صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نرگس نورالله‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به نبود نظارت سازمان نظام مهندسی بر این ساخت و سازها اظهار کرد: با بروز هر گونه اتفاقی در این مناطق مشکلات عمده‌ای به وجود خواهد آمد که هیچ کس جوابگو نخواهد بود.

وی با تأکید بر فرهنگسازی در این مناطق مبنی بر ساخت و ساز مجاز گفت: این فرهنگسازی منوط به ارائه و ایجاد تسهیلات برای شهروندان است.

رئیس کمیسیون عمرانی و شهرسازی همدان املاک عادی حاشیه شهر را از جمله معضلات توسعه شهر همدان دانست و گفت: این بحث از جمله عوامل افزایش قیمت مسکن در همدان است.

وی ادامه داد: در مناطق خوب شهر توسعه محدود شده و این مناطق که قابل توسعه هستند به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز مشکلات خاص خود را دارد.

نورالله‌زاده با تأکید بر کنترل کیفیت ساخت و ساز در مناطق حاشیه شهر خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی باید از افرادی که خود به لحاظ وجدانی و اخلاقی علاقه‌مند به نظارت درست هستند بهره گیرد.

وی در پایان معرفی این افراد را در قالب تفاهم‌نامه خواستار شد.   

انتهای پیام/2499/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول