اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

متولیان در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز کوتاه نیایند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: هیچ دستگاهی نباید در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز کوتاه بیاید.

متولیان در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز کوتاه نیایند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی پیش‌ازظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و روستا گرگان اظهار داشت: ساخت و سازها باید در شهرستان مطابق با ضوابط قانونی باشد لذا اگر خارج از ضوابط قانونی صورت بگیرد هر دستگاه متولی موظف است در حوزه مسئولیتی که دارد کوتاه نیاید تا از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهر، روستا و یا اطراف آن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه شهرستان گرگان از لحاظ تجاوز به عرصه‎های طبیعی و ساخت و سازهای خارج از محدوده و غیرقانونی وضعیت مناسبی ندارد ابراز داشت: این یک دستور اداری است که دستگاه‎های متولی نسبت به انجام وظایف قانونی خود در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز جدی باشند.

فرماندار شهرستان گرگان متذکر شد: در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ارگان‎هایی مانند شهرداری فرمانداری، بخشداری، امور آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، همیاری‎ها، امور اراضی، نیروی انتظامی متناسب با وظیفه‎مندی که دارند باید با جدیت تعقیب کنند.

احمدی بر تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: هر چند جلساتی در این خصوص شکل گرفته اما باید به صورت جدی‎تری به آن پرداخته شود.

وی از مسئولان خواست تا در برنامه‎های دهه فجر باانگیزه شرکت کنند و تصریح کرد: دهه فجر بهانه‎ای برای تجدید بیعت، رفع نقص و روحیه است لذا هر چه دل‌ها به یکدیگر نزدیک شوند، خانواده انقلاب با انگیزه بیشتری مسیر را ادامه می‎دهند.

فرماندار شهرستان گرگان مشارکت در تنظیم جداول برنامه‎های شهرستانی دهه فجر را مهم خواند و ابراز داشت: به منظور برگزاری بهتر برنامه‎ها لازم است با برنامه‎ریزی دقیق در این راستا ورود کنیم.

وی همچنین ترویج کتابخوانی را یک اصل مهم قلمداد کرد و بیان داشت: ترویج مطالعه و کتابخوانی در راستای تولید علم و جنبش نرم‎افزاری یک ضرورت است.

فرماندار گرگان عنوان کرد: اگر انجمن کتابخانه‎ها طرحی را اجرا نکنند و یا آموزش ‎و پرورش و دانشگاه‎ها در تولید علم رغبت در دانش‎آموزان ایجاد نکنند خود به خود یک هدف متعالی در بستر یک ناهماهنگی، بخشی‎نگری و یا غفلت محقق نمی‎شود.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول