اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان شهرستان رابر:

ساخت و سازهای حاشیه سد رابر متوقف شود

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رابر گفت: ساخت و سازهای بی‌رویه و قارچ‌گونه در حاشیه سد شهیدان امیر تیموری رابر باید هر چه سریع‌تر متوقف شود.

ساخت و سازهای حاشیه سد رابر متوقف شود

محمدرضا اکبری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: باید از ساخت و سازهای بی‌رویه در حاشیه سد شهیدان امیر تیموری جلوگیری و راه را برای فعالیت عمرانی و برنامه‌ریزی شده دولت برای رفاه مردم این منطقه هموار کرد.

وی افزود: ساخت و سازهای قارچ‌گونه در دو روستای هنجام و رودبر شهرستان رابر فاقد کارآیی مسکونی بوده و صرفاً به منظور محاسبه در ارزیابی تملک بنا شده و این امر از مصادیق بارز حرام‌خواری و اکل مال به باطل است.

اکبری‌زاده بیان کرد: آب منطقه‌ای با هدف تأمین آب شرب شهر در تملک روستاهای هنجام و رودبر با عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو روبه‌رو است که بدون اخذ پروانه و مجوزهای لازم مبادرت به ساخت و سازهای قارچ‌گونه در این روستاها کرده‌اند.

وی با اشاره به تأمین بودجه طرح از بیت‌المال مسلمانان افزود: هر گونه تحمیل هزینه اضافی بر شانه دولت خیانت به مردم و بیت‌المال است.

اکبری‌زاده تصریح کرد: ادارات ذیربط و هیئت کارشناسی با اقتدار از سوء ‌استفاده و قانون‌گریزی در این زمینه جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: این جانب به عنوان مدعی‌العموم از حقوق عامه در این زمینه در حد توان و با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط و مرتبط دفاع می‌کنم.

اکبری‌زاده گفت: همکاری اهالی و ساکنان این دو روستا در پیشبرد امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات موثر است.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول