اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری زاهدان خبر داد

صدور 966 فقره پروانه ساختمانی برای نوسازی بافت‌های فرسوده

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری زاهدان گفت: 966 فقره پروانه ساختمانی برای نوسازی بافت‌های فرسوده زاهدان صادر شده است.

صدور 966 فقره پروانه ساختمانی برای نوسازی بافت‌های فرسوده

محمد مهدی مرعشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: موضوع ساماندهی و بهسازی بناهای فرسوده و قدیمی موجود در نقاط مختلف شهر زاهدان یکی از پروژه‌های مهم و مورد توجه شهرداری در سال‌های اخیر بوده که بصورت ویژه به آن پرداخته شده است.

مدیر سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری زاهدان افزود: اقدامات انجام شده در سه سال اخیر را بسیار مطلوب دانست و با اشاره به انجام کارهای عمده و زیربنایی در این زمینه گفت: از سال 1386 تا شش ماهه نخست سال1391 تعداد 966 فقره پروانه ساختمانی برای 2 هزار و 211 واحد مسکونی صادر شده که در نوع خود یک حرکت بزرگ، شایسته و رو به رشدی محسوب می‌شود.

وی مبلغ برآوردشده برای نوسازی بافت‌های فرسوده با کاربری مسکونی را 8 میلیارد و 470 میلیون و 549 هزار 145 ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا مبلغ 3 میلیارد و 26 میلیون و 198 هزار و 773 ریال نیز با هدف تشویق صاحبان املاک قدیمی به سمت نوسازی اعیانات فرسوده، تخفیف داده شده است.

مرعشی اظهار امیدواری کرد: با توجه به روند رو به رشد بحث نوسازی و بهسازی بافت فرسوده و اقدامات شایسته‌ای که در این زمینه تاکنون انجام شده، در آینده شاهد تغییرات چشمگیری در شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/75005/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول