اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در اصفهان تن به شکست داد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که در ادامه دیدارهای لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل نماینده اصفهان تن به شکست داد.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین در اصفهان تن به شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور تیم هیئت فوتسال قزوین در اصفهان میهمان شهرداری این شهر بود که در پایان با نتیجه سه بر صفر مقابل رقیب قدرتمند خود تن به شکست داد.

این دیدار به نوعی جدال تیم‌های اول و دوم گروه هم محسوب می‌شد به طوری که تیم شهرداری اصفهان با 19 امتیاز در صدر این گروه قرار داشت و تیم هیئت فوتبال قزوین هم با 15 امتیاز در تعقیب این تیم بود.

تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که با پیروزی در این دیدار می‌توانست اختلاف خود را به تیم صدرنشین این رقابت‌ها تنها به یک امتیاز برساند در این بازی تن به شکست داد تا هم به صدرنشینی موقت تیم اصفهانی کمک کرده باشد و از همه مهم‌تر اینکه اختلاف امتیاز خود را به این تیم به عدد هفت برساند.

با این نتیجه تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین که توانسته بود دو پیروزی متوالی را قبل از دیدار با تیم شهرداری اصفهان کسب کند با کسب 15 امتیاز و یک پله سقوط در جدول در مکان سوم جدول قرار گرفت.

گرچه تیم هیئت فوتبال قزوین در دیدار رفت خود در سالن شهید بابایی قزوین موفق شده بود تیم شهرداری اصفهان را شکست دهد اما شاگردان محمود عبداللهی در بازی برگشت خود نتوانستند کاری را از پیش ببرند و نتیجه را در اصفهان به این تیم واگذار کردند.

تیم هیئت فوتبال قزوین که تا این لحظه از برگزاری مسابقات چهار پیروزی، سه تساوی و دو شکست را در کارنامه به ثبت رسانده است اگر به فکر صعود به مرحله پلی‌آف و راهیابی به جمع تیم‌های لیگ برتری است به خوبی می‌داند که در بازی‌های باقیمانده به هیچ عنوان فرصت اشتباه نخواهد داشت.

این در حالی است که تیم‌های مقاومت کرمان، برق شیراز و حتی تیم شهرداری نکا هم با توجه به صدرنشینی تیم شهرداری اصفهان به دنبال قرار گرفتن در مکان دوم جدول هستند که همین امر کار را برای تیم هیئت فوتبال قزوین به شدت سخت خواهد کرد.

به هر حال کادر فنی تیم فوتسال هیئت فوتبال قزوین برای ادامه این مسابقات و قرار گرفتن در جمع دو تیم برتر گروه دوم این رقابت‌‌ها باید در بازی‌های آینده با برنامه‌ریزی و هوشیاری بیشتری بازیکنان خود را به زمین مسابقه بفرستند که البته در این راه مسائل روحی و روانی بیشترین نقش را می‌تواند در نتیجه‌گیری بازیکنان این تیم داشته باشد.

انتهای پیام/77004/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول