اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال شهرداری نکا:

تیم فوتسال شهرداری نکا در لیگ ماندنی است

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید تیم فوتسال شهرداری نکا پس از هدایت این تیم گفت: برای تیم شهرداری در لیگ برنامه‌های خوبی دارم و این تیم با حمایت مدیریت و تلاش بازیکنان در لیگ حفظ می‌شود.

تیم فوتسال شهرداری نکا در لیگ ماندنی است

مهدی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پتانسیل بسیار خوبی در نکا وجود دارد و این تیم با حمایت مدیریت و تلاش بازیکنان در لیگ حفظ می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر نیم فصل تمام شد و تیم با هفت امتیاز در بین هشت تیم در رده ششم جدول جای دارد که اگر بخواهیم می‌توانیم به رده‌های بالاتر جدول برسیم.

سرمربی شهرداری نکا تصریح کرد: مسئولیت این تیم را قبول کردم تا تیم را از بحران نجات و بازیکنان را سروسامان و همچنین نیم نگاهی به بالای جدول داشته باشیم.

نعمتی درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: تیم‌های مازندرانی پر از استعداد هستند ولی از نظر منابع مالی مشکل دارند که با توجه به وضعیت مالی تیم برای اضافه کردن بازیکن جدید مساعد نبوده و قرار شد با همین بازیکنان لیگ را ادامه دهیم.

وی افزود: با توجه به داشتن بازیکنان خوب این شهرستان حتی پتانسیل داشتن تیمی لیگ برتری را دارد در حال حاضر به غیر از راه ساری تیم‌های نظیر گلوگاه و تنکابن هم در لیگ برتر می‌توانند نماینده‌ای داشته باشند.

سرمربی شهرداری نکا گفت: در سال‌های گذشته گلوگاه دارای نماینده در لیگ برتر فوتسال کشور بود که به ناخواسته از لیگ کنار رفت.

نعمتی افزود: پتانسیل مازندران داشتن بیش از یک تیم در لیگ برتر فوتسال کشور است که با تلاش و حمایت مسئولان و بازیکنان به مرور زمان می‌توانیم به لیگ برتر برسیم.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدا باید کوشش کنیم تیم سقوط نکند و سهمیه لیگ یک حفظ و در سال آینده با برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی بهتر به لیگ برتر صعود کنیم.

به گزارش فارس، پس از اینکه تیم شهرداری نکا به عنوان یکی از نمایندگان مازندران در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور به نتایج دلخواه نرسید مدیریت باشگاه احد جعفری را برکنار و مهدی نعمتی یکی از مربیان باسابقه فوتسال استان را برای ادامه هدایت تیم فوتسال شهرداری نکا انتخاب کردند.

انتهای پیام/86005/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول