اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سومین شکست متوالی فوتسال راه ساری/ واحدی با سه گل در ساری هتریک کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال راه ساری سومین شکست متوالی خود را در لیگ برتر تجربه کرد و در سه بازی دور برگشت در برابر حریفان مغلوب شد.

سومین شکست متوالی فوتسال راه ساری/ واحدی با سه گل در ساری هتریک کرد

به گزارش فارس از شهرستان ساری دو تیم راه ساری و دبیری تبریز در حالی در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به دیدار هم رفتند که بر اساس حکم رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این بازی بدون حضور تماشاگران راه ساری برگزار شد در نهایت دبیری تبریز موفق شد چهار بر یک میزبان خود راه ساری را شکست دهد.

نیمه نخست بازی را تیم میزبان خیلی خوب آغاز کرد و موفق شد در همان دقایق نخست توسط مرتضی عظیمایی به گل برسد.

در ادامه مسابقه نیز داور خطای پنالتی را به نفع راه ساری اعلام کرد که مرتضی عظیمایی می‌توانست اختلاف گل راه به عدد دو برساند که نتوانست ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند.

وقتی ضربه پنالتی عظیمایی را دروازه‌بان دبیری تبریز مهار کرد، بازیکنان تیم مهمان روحیه گرفتند و در همان نیمه نخست موفق شدند با دو گل حمید واحدی و یک گل جواد اصغری مقدم سه بار دروازه راه ساری را باز کنند و با نتیجه سه بر یک به نفع دبیری تبریز دو تیم به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم بازیکنان راه ساری برای جبران گل خورده روی دروازه دبیری تبریز حمله و فشار آوردند که با درخشش موثق دروازه‌بان دبیری تبریز و همچنین بی‌دقتی بازیکنان راه ساری هیچ کدام از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد تا اینکه در اواخر بازی حمید واحدی موفق شد سومین گل خود و گل چهارم دبیری تبریز را وارد دروازه راه ساری کند.

داور اول این بازی که بر عهده علی پورافشار بود به چهار بازیکن کارت زرد نشان داد که سهم هر دو تیم دو کارت بود.

طاها مرتضوی و یاسر ابراهیمی از راه ساری و علیرضا جاهد و حمید واحدی از دبیری تبریز از داور این دیدار کارت زرد گرفتند.

از نکات قابل توجه این بازی 12 بار توپ به تیرک دروازه دو تیم برخورد کرد که بازیکنان راه ساری هشت بار توپ را به تیر دروازه حریف و دبیری تبریز نیز چهار بار توپ را به تیرک دروازه راه ساری زدند که به نوعی تیرک دروازه نیز بدشانسی‌های بازیکنان راه ساری بود که نگذاشت توپ وارد دروازه حرف شود.

تیم راه ساری با این شکست با 18 امتیاز در رده نهم قرار گرفت و دبیری تبریز با 25 امتیاز ششم شد.

انتهای پیام/86005/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول