اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

دیدار فوتسال راه ساری همچنان بدون هوادار

خبرگزاری فارس: تیم راه ساری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بدون حضور هواداران خود میزبان دبیری تبریز است و بازیکنان این تیم به دنبال هفتمین پیروزی خود در برابرحریف خود هستند.

دیدار فوتسال راه ساری همچنان بدون هوادار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم راه ساری در حالی در خانه روز چهارشنبه 20 دی میزبان دبیری تبریز است که به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این بازی بدون حضور تماشاگران در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

این بازی به خاطر توهین و فحاشی هواداران راه ساری در بازی مقابل صبای قم تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

تیم راه ساری که از ابتدای فصل، مسابقات را با مربیگری محمدرضا حیدریان آغاز کرده بود با توجه به مشکلات مالی باشگاه و عدم تعهد مدیریت باشگاه در قبال پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی از این تیم کناره‌گیری کرد و در نیم فصل دوم هدایت تیم برعهده جابر کیان نژاد از مربیان جوان و بومی لیگ قرار گرفت.

راه ساری که در نیم فصل نخست 18 امتیاز کسب کرد در نیم فصل دوم از دو بازی دو باخت مقابل تیم‌های صدرنشین لیگ صنایع گیتی پسند اصفهان و صبای قم بدست آورد، در پی نخستین پیروزی در نیم فصل دوم مقابل دبیری تبریز در حضور تماشاگران خود است.

راه ساری از 14 بازی خود تاکنون شش پیروزی و هشت شکست را تجربه کرد و با 18 امتیاز در رده هشتم جدول 13 تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

در تیم راه ساری بازیکنانی همچون مرتضی عظیمایی، محمود لطفی، جواد منتظر، طاها مرتضوی، ایمان احمدی و عماد محمدی و در ترکیب دبیری تبریز نیز مصطفی نظری، جواد اصغری مقدم و علی فخیم از چهره‌های سرشناس این بازی هستند.

انتهای پیام/86005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول