اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال پروفیل زالی مشهد:

می‌توانیم به لیگ برتر فوتسال صعود کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی مشهد گفت: در صورت حمایت مسئولان ورزش استان می‌توانیم با تیمی که با بودجه بسیار کمی بسته شده است و نتایج خوبی را تا اینجا کار کسب کرده، به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کنیم.

می‌توانیم به لیگ برتر فوتسال صعود کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا پایان لیگ دسته یک، تنها یک ماه بیشتر باقی نمانده است، اظهار کرد: در صورت حمایت مسئولان ورزش استان می‌توانیم با تیمی که با بودجه بسیار کمی بسته شده است و نتایج خوبی را تا اینجا کار کسب کرده به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کنیم.

وی به شکست خانگی مقابل نفت امیدیه اشاره کرد و ادامه داد: بازیکنان با غرور از پیروزی بازی دربی فکر می‌کردند مقابل نفت امیدیه هم به راحتی پیروز می‌شوند که این تفکر موجب شکست تیم شد.

وی تاکید کرد: با به ثمر رساندن گل اول غرور بازیکنان را گرفت و گمان کردند به راحتی پیروز می‌شوند.

سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی مشهد با بیان اینکه نیمه اول با حساب یک بر یک به پایان رسید، عنوان کرد: در اوایل نیمه دوم گل بعدی را دریافت کردیم و در 6 دقیقه پایانی با تاکتیک حمله 5 نفره راهی از پیش نبردیم و روی غافلگیری و بی‌تجربگی بازیکنان با دریافت گل‌های بعدی سه امتیاز این بازی خانگی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتسال پروفیل زالی مشهد افزود: با وجود اینکه تیم گیتی پسند با پیروزی این هفته خود 21 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و تیم تاسیسات دریایی نیز در صورت پیروزی در دیدار امروز خود در جدول بالاتر از ما قرار می‌گیرد، اما هنوز سرنوشت صعودمان به لیگ برتر در دست خودمان است.

انتهای پیام/70004/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول