اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان بافق

چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهید افضلی پایان یافت

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهید حبیب‌الله افضلی جزستانی با معرفی قهرمان خود پایان یافت.

چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهید افضلی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مراسم اختتامیه این جام با حضور افشین پیروانی سرمربی تیم سنگ آهن، کادر فنی تیم سنگ آهن، بخشدار مرکزی بافق، فرمانده حوزه شهید قدوسی و جمعی از مسئولان محلی و مردم بافق در سالن ورزشی کوثر این شهرستان برگزار شد.

افشین پیروانی در این مراسم با تقدیر از ورزشکاران بافقی و اعلام رضایت از حضور خود در بافق عنوان کرد: مردم شهرستان بافق از فرهنگ بالایی برخوردارند و دارای استعدادهای بزرگی در زمینه ورزش هستند.

سرمربی تیم سنگ آهن بافق با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان شهرستان به ورزش جوانان افزود: حضور تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف نشان از علاقمندی جوانان به امر ورزش دارد.

وی از حمایت‌های مردم شهرستان از کادر فنی و بازیکنان تیم سنگ آهن بافق تقدیر کرد و بیان داشت: ورزش‌دوستان و تماشاگران با حضور خود در ورزشگاه شهدای بافق همواره به این تیم امیدواری داده‌اند و باعث موفقیت تیم می‌شوند.

این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم و 50 ورزشکار به صورت گروهی و در یک دوره 15روزه در سالن ورزشی شهدای گمنام و کوثر بافق برگزار شده است.

در دیدار نهایی این جام تیم شهید خالقدادی توانست با نتیجه دو بر یک تیم محبان چهارده معصوم را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

در بازی رده‌بندی نیز تیم شهدای شادکام با ضربات پنالتی از سد تیم شهید افضلی گذشت و مقام سوم را کسب کرد.

این مسابقات به میزبانی پایگاه مقاومت شهدای جزستان با همکاری حوزه شهید قدوسی، بخشدار مرکزی بافق، اداره تربیت بدنی بافق و پایگاه نبی اکرم شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام/2464/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول