اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

درخشش نمایندگان مازندرانی‌ در لیگ فوتسال

خبرگزاری فارس: از سری رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دو تیم شهروند بابل و شهرداری نکا به ترتیب با برد و مساوی حریفان خود را متوقف کردند.

درخشش نمایندگان مازندرانی‌ در لیگ فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شهرداری نکا با توجه به شرایط میزبانی تن به تساوی داد اما دیگر تیم مازندرانی شهروند بابل توانست در خانه با بازی پرگل از سد تیم صدر جدولی تاسیسات دریایی تهران عبور کند.

تیم فوتسال شهروند بابل برابر تأسیسات دریایی تهران توانست با نتیجه دلخواه به پیروزی برسد.

از هفته هشتم این رقابت‌ها، تیم شهروند بابل در سالن مخابرات بابل میزبان تیم صدر جدولی تأسیسات دریایی تهران بود که موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف با شکست سنگین بدرقه کند.

وحید نیازی تبار ستاره شهروند بابل در این دیدار موفق شد هر 3 گل تیمش را به ثمر برساند.

این دیدار که در حضور بیش از 1000 نفر تماشاگر مشتاق بابلی برگزار شد، قضاوت این دیدار مهم بر عهده آقایان تورج نبی‌زاده و ولی صفارها بود.

نیمه اول این مسابقه با برتری یک گله شاگردان مجتبی حبیبیان در تیم شهروند بابل همراه بود و آنها توانستند در نیمه دوم با به ثمر رساندن 2 گل دیگر و دریافت تنها یک گل پیروزی شیرینی را مقابل تاسیسات دریای تهران بدست آورد.

اما دیگر تیم حاضر در لیگ یک فوتسال شهرداری نکا است که با بازی حساب شده مقابل نیک‌اندیشان اصفهان به تساوی دو بر دو رضایت دهد، در این دیدار تیم نکایی با سرمربی جدید خود مهدی نعمتی از حضور هواداران راه ساری بهره برد.

تیم شهرداری نکا که در این بازی موقعیت‌های زیادی را از دست داده بود با همان 2 گل تن به رضایت دهد تا اولین حضور مهدی نعمتی با تساوی آغاز شود.

به گزارش فارس، تیم شهروند بابل با کسب این پیروزی جمع اندوخته‌های خود را به عدد 12 رساند و در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه الف رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور قرار گرفت و تیم فوتسال شهرداری نکا با توقف در برابر تیم صدر جدولی نیک‌اندیش اصفهان، 8 امتیازی شد و همچنان در جایگاه ششم جدول رده‌بندی گروه ب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور باقی ماند.

انتهای پیام/86017/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول