اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال راه ساری:

مشکلی برای بازی کردن ندارم / کمیته فوتسال مستقل اداره شود

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال راه ساری گفت: از نظر بدنی آماده‌ام و مشکلی برای بازی ندارم.

مشکلی برای بازی کردن ندارم / کمیته فوتسال مستقل اداره شود

محمود لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: دو تیم راه و دبیری از تیم‌های ریشه‌دار فوتسال کشور هستند که امتیاز این بازی برای ما بسیار حساس است.

کاپیتان فوتسال راه ساری تصریح کرد: از تماشاگران با تعصب ساروی و کادر فنی باشگاه بابت باخت سنگین مقابل صبای قم و همچنین ارائه بازی ضعیف بازیکنان به‌ویژه عملکرد ضعیفم مقابل صبا عذرخواهی می‌کنم.

لطفی گفت: در بازی گذشته از نظر روحی و همچنین بدنی آمادگی خوبی نداشتم ولی در حال حاضر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمامی بازیکنان آماده این بازی هستند.

وی یادآور شد: برای پیروزی در این بازی وارد میدان می‌شویم و به کمتر از سه امتیاز بازیکنان تیم قانع نمی‌شوند.

لطفی درباره انتخاب افتخاری به عنوان رئیس جدید کمیته فوتسال کشور افزود: تا زمانی که کمیته فوتسال مستقل و فدراسیون فوتبال خارج نشود مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت و هر کسی در فوتسال نظر و پیشنهاد می‌دهد.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان ادامه داد: دوستداران فوتسال در کشور باید تلاش کنند تا فوتسال همانند فدراسیون مستقل اداره شود.

لطفی درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی رفاقت و دوستی خوبی با هم دارند و جز مشکلات مالی مشکل دیگری در تیم نیست.

وی درباره کادر فنی تیم راه ساری گفت: کادر فنی تیم در حال حاضر با توجه به جوان بودن از تجربیات خوبی بهره‌مند هستند که به خوبی توانستند حاشیه‌های اطراف تیم را دور کنند.

لطفی در پایان خاطر نشان کرد: کیان‌نژاد سابقه چندین ساله به عنوان بازیکن و مربی در تیم راه را دارد و هم‌اکنون از مربیان موفق فوتسال محسوب می‌شود که با همت بازیکنان آینده راه ساری درخشان است.

گفتنی است، راه ساری در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چهارشنبه 20 دی‌ماه در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری میزبان دبیری تبریز است.

انتهای‌پیام/86005/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول