اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ یک فوتسال کشور

کاشانی‌ها مقابل فوتسالیست‌های هم‌استانی مغلوب شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال کاشان در هفته هشتم و اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در برابر میهمان اصفهانی خود شکست خورد.

کاشانی‌ها مقابل فوتسالیست‌های هم‌استانی مغلوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، دو تیم هم‌استانی فوتسال کاشان و گیتی‌پسند اصفهان که در سالن جهان پهلوان تختی کاشان به دیدار یکدیگر رفتند با پیروزی نزدیک پنج بر چهار به نفع تیم میهمان به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار که دو تیم بازی متعادلی را ارائه کردند در نهایت تیم گیتی‌پسند نوین اصفهان موفق شد با تک گل حسین کشانی با پیروزی  یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم فوتسال کاشان موفق شد در همان ابتدای بازی دو بار توسط کاپیتان خود مسعود حداد دروازه حریف اصفهانی خود را باز کند و بازی باخته را دو بر یک کند و در ادامه محمد حسین منصوری گل سوم را نیز برای نماینده کاشان به ثمر رسانید.

در ادامه بازی در حالی که با رد و بدل شدن سه گل دیگر بین دو تیم، نتیجه به تساوی سه بر سه انجامید، با تصمیم جنجالی داور مبنی بر گرفتن دو پنالتی از نقطه دوم، در آخرین دقایق نتیجه پنج بر سه به سود تیم گیتی پسند نوین اصفهان تغییر یافت.

سرانجام در ثانیه‌های پایانی بازی خطای بازیکن حریف یک ضربه آزاد را نصیب تیم فوتسال کاشان کرد تا مسعود حداد از این ضربه آزاد چهارمین گل تیم فوتسال کاشان و سومین گل خود را در این دیدار به ثمر برساند اما این گل حداد هم در نهایت نتوانست مانع از اولین شکست خانگی نماینده کاشان بعد از یک سال بازی در لیگ دسته دوم و دسته یک رقم شود و این بازی با پیروزی پنج بر چهار تیم میهمان به پایان رسید.

تیم فوتسال کاشان با شکست مقابل هم‌استانی خود گیتی‌پسند نوین اصفهان با هفت امتیاز اندوخته به قعر جدول سقوط کرد.

در این دیدار برای تیم فوتسال کاشان مسعود حداد کاپیتان تیم فوتسال کاشان سه گل و محمد حسین منصوری‌نیک یک گل به ثمر رسانیدند و گل‌های تیم گیتی‌پسند نوین اصفهان را نیز حسین کشانی، سه گل و حسن لولاکی و فرشاد شوقی هرکدام یک گل به ثمر رسانیدند.

دیدار دو تیم فوتسال کاشان و گیتی‌پسند نوین اصفهان به قضاوت آرمان قنبرزاده، محمد صفائی، مرتضی توکلیان و مجید بختیاری و در حضور  رحیم آبادی ناظر فدراسیون برگزار شد. 

تیم فوتسال کاشان در هفته نهم این رقابت‌ها چهارشنبه هفته آینده در تهران به دیدار تیم تأسیسات دریایی تهران می‌رود.

تیم فوتسال کاشان در پایان نیم‌فصل از هشت بازی پنج شکست، دو پیروزی  و یک مساوی و با اندوخته هفت امتیاز در پایین جدول مسابقات قرار گرفت. 

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود.

در گروه اول این رقابت‌ها تیم شهرداری کاشان به همراه تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، نفت امیدیه، فردوسی مشهد، تأسیسات دریایی، شهروند بابل، اعتماد ایرانیان مشهد و هومن سازه ماهشهر رقابت دارند.

در گروه دوم نیز تیم‌های ، هیئت فوتبال اصفهان، برق شیراز، ماکو جوان آذربایجان، هیئت فوتبال فارس، هیئت فوتبال قزوین، صدرای شیراز، مقاومت تهران و مقاومت کرمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازیکنان تیم فوتسال کاشان را در این دیدار محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، سعید کشانی، محمد حسین منصوری‌نیک، علی تسلیمیان، احمد نظری، محسن منتظم، علی اصغر مدنی، امید مولایی، حامد جعفریان، ابوالفضل کریمی و مهرداد پارسا تشکیل دادند.

بازیکنان تیم گیتی‌پسند نوین اصفهان نیز در این دیدار شامل میثم حجتی، مهدی بدیع صنایع، حسین کشانی، ایمان ادریس، محمد دهخدا، فرشاد شوقی، حسین قبانچی، حسن لولاکی، مجید حسینی، حامد عبداللهی، مصطفی حیدری و وحید قریشی بودند.

انتهای پیام/2406/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول