اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور/

جشنواره گل بانوان فوتسالیست کاسپین در شیراز

خبرگزاری فارس: بانوان فوتسالیست کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جشنواره گل به راه انداختند.

جشنواره گل بانوان فوتسالیست کاسپین در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین که در هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شیراز رفته بود تا مقابل تیم تربیت‌ بدنی فسا بازی کند در پایان موفق شد این تیم را گلباران کند.

شاگردان آمنه محمودی در این دیدار با وجود اینکه در نیمه نخست مقابل میزبان خود به نتیجه تساوی 2 بر 2 رضایت داده بودند در ادامه و با آغاز نیمه دوم این دیدار شمار گل‌های خود را به عدد یازده رساندند و موفق شدند سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کنند.

بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین با این نتیجه ضمن اینکه دومین پیروزی فصل خود را در این رقابت‌ها به دست آوردند با 6 امتیاز و سه پله صعود در جدول توانستند به جایگاه سوم جدول برسند.

بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته این مسابقات را در اختیار دارند اگر چه  هفته گذشته مقابل تیم صنعت نفت آبادان در سالن شهید بابایی قزوین نتیجه بازی را واگذار کردند اما در دیدار مقابل میزبان شیرازی خود نشان دادند که حرف‌های زیادی هم برای گفتن در ادامه لیگ دارند.

شاگردان محمودی که در فصل قبل این مسابقات نتایج خوبی را کسب کرده‌اند، در این فصل به نظر می‌رسد با از دست دادن دو بازیکن کلیدی خود در دقایقی از بازی‌های برگزار شده خود تا این لحظه از مسابقات دچار تزلزل شده‌اند که همین امر در بازی قبلی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان به خوبی خود را نشان می‌داد.

البته نکته قابل اتکای تیم فوتسال کاسپین قزوین حضور فاطمه اعتدادی مهاجم سرشناس این تیم است که علاوه بر حضور در مسابقات جام جهانی کوچک کشور پرتغال و گل‌زنی برابر تیم ملی برزیل دو بار متوالی عنوان بهترین گلزن رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در اختیار دارد.

اعتدادی که با اطمینان باید اذعان داشت یکی از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان فوتسال بانوان در کشورمان محسوب می‌شود اگر در طول زمان برگزاری این مسابقات به آمادگی کامل برسد بدون شک می‌تواند در ادامه این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور عصای دست آمنه محمودی سرمربی تیم فوتسال کاسپین باشد.

به هر حال اگر چه با انجام فقط سه دیدار برگزار شده از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور نمی‌توان به طور کامل در مورد تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین اظهار نظر کرد، اما به طور حتم به نظر می‌رسد بازیکنان تیم کاسپین با هدایت محمودی سرمربی کهنه کار و کار بلد خود می‌توانند در ادامه لیگ دوباره بازی‌های جذاب و پرگل خود مقابل رقیبان را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/77004/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول