اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال اعلام کرد

تلاش برای کاهش محرومیت تماشاگران تیم فوتسال راه ساری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری گفت: تلاش می‌کنیم تا جلسه انضباطی تیم فوتسال راه ساری در فدراسیون زودتر برگزار شود تا بتوانیم محرومیت تماشاگران تیم راه ساری را به حداقل برسانیم.

تلاش برای کاهش محرومیت تماشاگران تیم فوتسال راه ساری

سعید نجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پی محرومیت تماشاگران راه ساری اعتراض داریم.

مدیرعامل تیم فوتسال راه ساری ادامه داد: نامه‌ای در روز 19 دی از فدراسیون فوتبال به باشگاه راه ساری فاکس شد و در نامه این ذکر شده که تا اطلاع ثانوی تیم راه ساری از بازی‌های خانگی در حضور هواداران و تماشاگران خود محروم است.

وی افزود: با توجه به اینکه هشتم بهمن جلسه انضباطی در فدراسیون خواهیم داشت، تیم راه ساری باید در دو بازی مقابل تیم‌های دبیری تبریز و گاز خوزستان با توجه به میزبانی از داشتن تماشاگران محروم باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال گفت: پس از بازی مقابل شرکت ملی حفاری در اهواز باید در روز ششم بهمن در ساری میزبان گاز خوزستان باشیم که به طور حتم با توجه به صدور رأی باید در آن بازی نیز بدون حضور هواداران میزبان حریف باشیم.

مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: قرار است هشتم بهمن ماه با حضور ناظر و داوران بازی در فدراسیون جلسه داشته باشیم تا درباره تخلفات بازی دو تیم راه ساری و صبای قم که 9 دی 91 در ساری برگزار شده بود تصمیم گیری شود.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا جلسه انضباطی راه ساری در فدراسیون زودتر برگزار شود تا بتوانیم محرومیت تماشاگران تیم راه ساری را به حداقل برسانیم.

نجاریان ابراز داشت: راه ساری از تیم‌های قدیمی و پرهوادار فوتسال کشور است که تعداد اندک تماشاگرنماها با توهین خود به بازیکنان حریف و داوران موجب محرومیت هزاران هوادار راه ساری می‌شوند.

مدیرعامل راه ساری درباره شکست سنگین تیمش مقابل دبیری تبریز گفت: در این بازی بدشانس بودیم بازیکنانم اگر کمی دقت می‌کردند و توپ‌های ما به تیر دروازه حریف نمی‌خورد، می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در چندین بازی که به میدان رفتیم بازیکنانم همه کار می‌کنند توپ و میدان را در اختیار دارند ولی در امر گلزنی دقت و تمرکز لازم ندارند.

نجاریان افزود: در بازی مقابل دبیری تبریز شاید بیش از 10 بار توپ بازیکنان ما به تیرک دروازه حریف خورد و به گل تبدیل نشد و این هم از بدشانسی‌های بازیکنان و تیم ما بود.

مدیرعامل راه ساری در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی جوان تیم مشکلات گلزنی تیم را برطرف می‌کند تا بازیکنان تمرکز گلزنی پیدا و ناکامی چند بازی اخیر تیم به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/86005/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول