اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه دیدار با فرش آرا

فوتسالیست‌های صبای قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از تیم فوتسال صبای قم در آستانه دیدار حساس هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال تجلیل کرد.

فوتسالیست‌های صبای قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تیم‌ فوتسال صبای قم قصد دارد در هشتمین دیدار خانگی خود در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز در مسابقه‌ای حساس به مصاف تیم فوتسال فرش آرا‌ء مشهد برود، بازیکنان و مربیان این تیم تجلیل شدند.

در این دیدار صمیمانه که سید مهدی غیاثی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز حضور داشت با اهدای هدایای نقدی از تلاش و بازی‌های خوب تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قدردانی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم موفقیت فوتسالیست‌های صبا در رقابت‌های این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور را مایه مباهات و فخر مسئولان،‌ مردم و ورزشکاران استان قم دانست و تصریح کرد:‌ قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی از آغاز لیگ تاکنون نشان از ظرفیت غنی فوتسال در بین جوانان ارزنده قمی دارد.

وی ابراز داشت: صبا با کسب نتایج خوب و خیره‌کننده در مسابقات امسال لیگ برتر نشان داده که از پتانسیل بسیار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ چهاردهم برخوردار است و امیدوارم در پایان این فصل این اتفاق مهم رخ بدهد.

عباس جهان‌بینی تاکید کرد:‌ اینکه شما بازیکنان جوان و مستعد فوتسال صبای قم با بازی‌های خوب و دلچسب خود در مقابل حریفان مطرح لیگ برتری، مردم و جوانان و نوجوانان قمی را جذب محیط سالم و پاک ورزش می‌کنید یکی دیگر از ارزش‌های تلاش و همت شما در لیگ امسال به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این اداره کل با جدیت از تمام تیم‌ها و ورزشکاران افتخارآفرین استان در میادین داخلی و خارجی در مسیر کسب افتخار و عنوان حمایت می‌کند و قطعا در ادامه لیگ از تلاش‌های شما عزیزان قدردانی خواهد کرد.

تیم فوتسال صبای قم که هم‌اکنون با کسب 35 امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است در هفته سوم از دور برگشت چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال از ساعت 17 امروز در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف تیم فرش آراء مشهد می‌رود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول