اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عمران سرانجام به فرش‌آرا پیوست

نخستین فوتسالیست کاشانی لیگ برتری شد

خبرگزاری فارس: سرانجام فوتسالیست کاشانی با انعقاد قراردادی به تیم لیگ برتری فرش‌آرا مشهد پیوست.

نخستین فوتسالیست کاشانی لیگ برتری شد

عمران سرانجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان گفت: امیدوارم با حضور در تیم فوتسال فرش‌آرا بتوانم تأثیر‌گذار باشم هر چند که برای کسب فرصت بازی در این تیم نیاز به گذشت زمان است ولی تمام تلاش خود را برای حضور در میدان به کار می‌گیرم.

وی زمان قرارداد خود را با این تیم تا پایان سال 93 ذکر و تصریح کرد: سعی دارم با تلاش خود شایستگی‌های بازیکنان مستعد کاشانی را به نمایش بگذارم تا زمینه حضور سایر همشهریانم را در لیگ برتر فراهم سازم و نظر مربیان را نسبت به استعدادهای این شهرستان جلب کنم.

وی خاطر نشان کرد: در سه سال حضور خود در تیم فوتسال کاشان با حداقل دریافتی و شاید در مقاطعی بدون دریافت کوچکترین دستمزد با تمام وجود در اختیار این تیم بودم و توانستم با 22 گل زده بعد از انتخاب به عنوان پدیده لیگ دسته دو در سال 90، در فصل 91 موفق به کسب عنوان آقای گلی لیگ دسته دوم با زدن 34 گل شدم که تمامی این افتخارات را ماحصل زحمات تک‌تک بازیکنان و کادر فنی تیم می‌دانم.

این فوتسالیست کاشانی با اشاره به شرایط نه چندان مطلوب تیم فوتسال دسته اولی کاشان و گلایه از بی‌توجهی مسئولان این شهرستان به این تیم یادآور شد: متأسفانه با اینکه از دومین هفته دور برگشت لیگ دسته یک می‌گذرد اما این تیم بدون اسپانسر بوده و بازیکنان و کادر فنی تیم از جیب خود برای تیم خرج می‌کنند و مربی غیربومی آن علی‌رغم پیشنهاداتی که تاکنون داشته بدون قرارداد مالی مشغول به فعالیت است ولی کسی به جز کادر و بازیکنان تیم به دنبال حل مشکلات آن نیست.

وی با قدردانی از پیگیری‌های تیمسار منصوری نماینده شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات این تیم یادآور شد: امیدوارم تنها تیم نماینده کاشان بتواند در لیگ دسته اول باقی بماند و با حمایت مسئولان و جذب اسپانسر در فصل آینده به لیگ برتر صعود کند زیرا فوتسال کاشان لیاقت و شایستگی بیشتر از اینها را دارد.

سرانجام با قدردانی از زحمات مربیان و کادر فنی تیم فوتسال کاشان به ویژه سید محمد بنی هاشمی، سعید محمودی، ابوالقاسم معینی، داود عامری، محمد مدرس‌زاده، حسن پیرچراغ و حسین فتاحی افزود: آرزو دارم روزی بتوانم پیراهن تیم فوتسال کاشان را در لیگ برتر بر تن کنم.

گفتنی است عمران سرانجام ، متولد 1368 دانشجوی رشته حقوق از سال 85 فعالیت ورزشی خود را با عضویت در تیم مجتمع فرهنگی ورزشی طوق شیخ‌رضا در کاشان آغاز و سپس به تیم‌های فوتسال لیگ کشوری چون سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، کفش پاپوش کاشان، تربیت قم، سایپا کاشان ،افزون‌پلاست کاشان راه یافت و با کسب عنوان پدیده لیگ دو کشور در سال 90 و عنوان آقای گلی لیگ دسته دوم در سال 91 توانست نظر مربیان لیگ برتر را به خود جلب کند.

انتهای پیام/2406/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول