اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی تیم فوتسال بانوان مس پارس اصفهان:

پراکندگی شهرها مشکل اصلی فوتسال بانوان است

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم فوتسال بانوان مس پارس اصفهان گفت: پراکندگی و فاصله زیاد میان شهرهای کشور مشکل اصلی فوتسال بانوان است.

پراکندگی شهرها مشکل اصلی فوتسال بانوان است

رضا پهلوان‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان مس پارس در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور حضور دارد و به دلیل اینکه این تیم دیر بسته و تشکیل شد بیشتر بازیکنان مس از این تیم جدا شدند.

وی با بیان اینکه سالن برای تمرین نداریم تاکید کرد: تیم مس را میشود به شهرستان فلاورجان انتقال داد و سالن خوب هم در این شهرستان برای مسابقات و تمرینات ما وجود دارد اما سیاست ما این است که این تیم را در اصفهان حفظ کنیم.

مدیر فنی تیم فوتسال بانوان مس پارس اصفهان ادامه داد: در حال حاضر برای گرفتن یک سانس سالن مبلغ 70 هزار تومان و برای انجام یک مسابقه مبلغ 700 هزار تومان باید بپردازیم که مبلغ بسیار زیادی است.

وی گفت: در اینجا لازم می‌دانم از شورای ورزشی محلی همت‌آباد تشکر کنم که سالن شهید لاوی را در اختیار ما گذاشتند.

پهلوان‌زاده تأکید کرد: جمعه این هفته ساعت 10 صبح با تیم داماش گیلان دیدار می‌کنیم که امیدوارم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: مشکل عمده‌ای که در حال حاضر در لیگ برتر فوتسال بانوان وجود دارد پراکندگی و مسافت زیاد شهرها است که بانوان را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

مدیر فنی تیم فوتسال بانوان مس پارس اصفهان افزود: در فاصله تاریخ‌های بیستم تا 27 دی ماه سال‌جاری باید با تیم‌های اهواز، مشهد و سپس در اصفهان دیدار کنیم که انجام چنین بازی‌هایی با این فاصله زمانی فشرده و مسافت‌های بسیار زیاد به خصوص برای بانوان بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم ما بومی هستند تصریح کرد: میانگین سنی تیم ما بین 24 و 25 سال است که میانگین پایینی است.

پهلوان‌زاده تأکید کرد: 12 تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور دارند.

انتهای پیام/63020/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول