اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

ساماندهی همیاران محرم در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از ساماندهی و شناسنامه‌دار کردن همیاران محرم برای بهره‌مندی از ظرفیت آنان در طول سال خبر داد.

ساماندهی همیاران محرم در قزوین

صادق آریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با شناسنامه‌دار کردن همیاران محرم و ساماندهی آنان نه تنها در عزاداری‌های ماه محرم بلکه در طول سال از توانشان برخوردار خواهیم شد به طوری که این جمعیت در هیئت‌ها و مساجد رعایت حدود دینی را توصیه می‌کنند.

وی افزود: این افراد برای ارگان‌ها و دستگاه‌‌های اجرایی همچون نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و سازمان فرهنگی ورزشی(در حوزه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی) یک توان و بازوی اجرایی خوبی خواهند بود.

آریان از برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای همیاران محرم خبر داد و این مهم را با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: با انجام این اقدام همیاران محرم بازوان اجرایی شهر در مراسم مختلف فرهنگی و مذهبی خواهند شد و به نوعی توان بالقوه‌ هیئت‌ها محسوب می‌شوند.

این مسئول تأکید کرد: در دهه نخست محرم امسال، 3 هزار همیار محرم همکاری مناسبی با مساجد و هیئت‌های عزاداری در انتظام بخشی شهر به ویژه در مسیر تردد دسته‌های عزاداری و رعایت نظافت هنگام پخش نذورات داشتند.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین متذکر شد: شناسنامه‌دار شدن همیاران محرم بر اساس تحصیلات و رده سنی آنان انجام می‌شود تا در زمان مقتضی بتوان بر اساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص آنان برنامه‌های مربوطه را تدوین کرد و از توان آنان بهره برد.

انتهای پیام/2667/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول