اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون موسسه آموزشی امام حسین(ع) خبر داد

اختتامیه هفتمین یادواره کودک و محرم در حسینیه امام خمینی مشهد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی موسسه آموزشی امام حسین(ع) گفت: اختتامیه هفتمین یادواره کودک و محرم 21دی‌ماه سال جاری در حسینیه امام خمینی مشهد برگزار می‌شود.

اختتامیه هفتمین یادواره کودک و محرم در حسینیه امام خمینی مشهد

علی فرخ‌زاد درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: همزمان با ایام محرم هفتمین یادواره کودک و محرم با همکاری آموزش و پرورش و موسسه آموزشی امام‌ حسین(ع) ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خراسان رضوی و نیز مدارس ابتدایی امام حسین(ع) در سطح استان برگزار شده و مهلت آثار تا 5دی‌ماه بوده است.

وی ادامه داد: یادواره کودک و محرم با هدف آشنایی کودکان با فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق حادثه عاشورا و آشنایی دانش‌آموزان با امام حسین(ع) و همچنین بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم و دشمن برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با آثار خود که شامل دل‌نوشته، نقاشی و شعر است با این فرهنگ آشنا می‌شوند.

معاون فرهنگی موسسه آموزشی امام حسین(ع)عنوان کرد: دانش‌آموزان آثار خود را از ابتدای محرم تا 5 دی ماه سال جاری به دبیرخانه این یادواره ارسال کرده‌اند و کار ارزشیابی آثار ارسال شده به دبیرخانه آغاز شده و تاکنون حدود 300اثر برگزیده از آثار ارسالی انتخاب شده است.

فرخ‌زاد بیان کرد: تاکنون 5هزار و 200 اثر به دبیرخانه هفتمین یادواره کودک و محرم ارسال شده است که شامل 4هزار و 200هزار اثر در قالب نقاشی، 600اثر دل‌نوشته و 250 اثر شعر است.

وی خاطرنشان کرد: در یادواره کودک و محرم از تمامی دانش‌آموزانی که شرکت‌ کرده‌اند تقدیر می‌شود و تقدیرنامه‌ای برای آنها ارسال می‌شود.

معاون فرهنگی موسسه آموزشی امام حسین(ع) اظهار کرد:‌ از 300برگزیده یادواره کودک و محرم در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شود و جوایزی از سوی موسسه فرهنگی امام حسین(ع) و مدرسه تحصیلی افراد اهدا می‌شود که جوایز به تناسب با برگزیدگان از جوایز علمی و فرهنگی تشکیل می‌شود.

فرخ‌زاد تاکید کرد: یکی از صفات خردسالان نیاز آنان به قهرمان و الگوی بیرونی است که می‌توان با شناساندن امام حسین(ع) و واقعه عاشورا به آنان، این الگوی بیرونی را برای کودکان فراهم کرد و از نفوذ غرب به این برهه از زندگی کودکان و دانش‌آموزان جلوگیری به عمل آورد.

وی اظهار کرد: اختتامیه هفتمین یادواره کودک و محرم 5شنبه 21 دی‌ماه سال جاری در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و از دانش‌آموزان برگزیده تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/70018/خ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول