اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی:

جشنواره کودک و محرم در راستای تأکید سند تحول بنیادین است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: جشنواره یادواره کودک و محرم در راستای چشم‌انداز سند تحول بنیادین پیش می‌رود.

جشنواره کودک و محرم در راستای تأکید سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد غلامی‌اورعی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مدرسه نمونه شماره 3 امام حسین (ع) اظهار داشت: هر کاری که به تعمیق و پیشرفت باورهای دینی بینجامد، کار ارزشمندی است، چرا که طرح برگزاری جشنواره یادواره کودک و محرم خود یک طرح عظیم برای گره کودکان در دوران رشدشان با فرهنگ عاشورا است.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: دانش‌آموزان در این رابطه باید شعر بگویند، دل نوشته بنویسند و نقاشی در ارتباط با حادثه عاشورا و آن چیزی که اتفاق افتاده است تدوین و برای ما ارسال کنند.

غلامی‌اورعی خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی که مجموعه مؤسسه آموزشی امام حسین (ع) در این زمینه‌ها دارد به لحاظ نوع برگزاری و ترکیب آنها بسیار تکمیل‌کننده است.

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش طرحی به نام جامع بصیرت تدوین شده که در راستای آن در مقطع متوسطه نیرو تربیت شده است که آنها به مدارس می‌روند و در جمع دانش‌آموزان به شبهات دینی پاسخ می‌دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی تأکید کرد: آنچه دانش‌آموزان به دفاع از پیامبر اسلام دارند در سایت آثار خود ثبت و ارسال می‌کنند و در حال حاضر 58 هزار اثر در این سایت به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری در حال حاضر یک جنگ فرهنگی آندولوستی در کشور از سوی غرب شکل گرفته است و ما در نهاد آموزشی کشورمان نیازمند طرح‌های بصیرتی هستیم که این مهم خواسته مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/70006/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول