اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختتامیه هفتمین یادواره کودک و محرم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه آموزشی امام حسین گفت:اختتامیه هفتمین یادواره کودک و محرم، 21 دی ماه در حسینیه امام خمینی مشهد برگزار می‌شود.

اختتامیه هفتمین یادواره کودک و محرم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ‌محمد سجادی‌ عصر امروز در مراسمی که در مدرسه ابتدایی نمونه شماره 3 امام حسین مشهد برگزار شد اظهار داشت: هفتمین یادواره کودک و محرم، برای کودکان ابتدایی، در سطح استان برگزار شد.

وی با اشاره به رسالت موسسه برای تربیت دینی دانش‌آموزان، گفت: در این جشنواره که با هدف آموزش‌های اسلامی، در سه گرایش شعر، دل‌نوشته و نقاشی برگزار می‌شود، 4000 اثر از مدارس سراسر استان خراسان‌رضوی و جنوبی به دبیرخانه جشنواره تا به امروز ارسال شده است که تعداد آن در حال افزایش است.

سجادی با بیان اینکه برای حرکت در راستای پرورش دینی باید، فرهنگ عاشورایی و شعور حسینی را در کودکان پرورش دهیم، گفت: یادواره کودک و محرم، سال‌های قبل فقط در مشهد برگزار می‌شد، اما از سال گذشته این جشنواره در سطح استان برگزار می‌شود و استقبال دانش‌آموزان و ورود آنان به عرصه بصیرت و عاشورا تحسین برانگیز است.

مدیرعامل موسسه آموزشی امام حسین به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و تصریح کرد: در بین آثار رسیده، 3200 اثر نقاشی، 366 دل‌نوشته، 92 شعر و 1400 اثر در سایر رشته‌ها توسط دانش‌آموزان ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فضای کشور در ایام محرم و صفر متاثر از وقایع جانسوز و جانگداز عاشورا و اهل بیت است مقوله مهم این است که بچه‌ها را در فعالیت‌های فرهنگی محرم و صفر دخیل کنیم.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد آثار رسیده به جشنواره به 5 هزار اثر برسد.

انتهای پیام/70003/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول